Liberec 2009 s otazníky
Oficiální zdůvodnění – zpřehlednění toku financí – může být těžko výtkou samotnému Kumpoštovi, kterému údajně vzápětí nabídli organizaci svého mistrovství Finové. Jde spíš o záležitost ministerských auditorů a několik kontrol už příprava MS 2009 absolvovala. Ota Černý, šéf sportovního zpravodajství v České televizi Strategii řekl, že „každá větší sportovní akce v posledních letech byla zaštítěna výraznou osobností, což je naprosto v pořádku. Ačkoli angažmá Kateřiny Neumannové nemůže být na škodu, mělo to tak fungovat od začátku.“ Důležitější je, jak budou na celou záležitost pohlížet sponzoři. Specialista na sportovní marketing Jakub Dlouhý upozornil, že sponzoři se dělí na 2 úrovně, mezinárodní a lokální, přičemž světové sponzory může výměna těžko ovlivnit. „Veřejnost vnímá tu změnu jako nepřirozenou a může znervóznit místní sponzory. Nyní ale vyčkávají, protože do šampionát se bude konat až v roce 2009,“ dodal Dlouhý. Nejzajímavějším momentem je ovšem tiskem často zdůrazňované spojení mezi manažérem Kateřiny Neumannové Josefem Jindrou (t.č. na dovolené) a náměstkem ministryně Kuchtové, zodpovědným ze veřejné zakázky, Jaromírem Soukupem (tamtéž), majitelem mediální agentury Médea.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz