Index spotřebitelské důvěry mírně klesá
Praha, 14. září 2004 - Podle výsledků Indexu spotřebitelské důvěry se nálada spotřebitelů ve srovnání s výsledky z měsíce července mírně propadla. Aktuální hodnota Indexu CCI se pohybuje na úrovni 46,0 bodu, což je o 0,8 bodu méně než v minulém měsíci (hodnota CCI z července 2004 – 46,8 bodu). K mírnému poklesu souhrnného indexu přispělo snížení hodnoty dílčího indexu „nákupních úmyslů“ a dále pak nižší očekávání české populace spojená s vývojem ekonomické situace ČR a finanční situace českých domácností. Tyto závěry vycházejí ze srpnového průzkumu Spotřebitelského barometru, který realizuje společnost GfK Praha. Výzkumné šetření probíhá pravidelně každý měsíc metodou telefonického dotazování na vzorku 1 000 náhodně vybraných osob ve věku 15 – 79 let z celé České republiky. Skupina GfK ČR – GfK Praha, INCOMA Research a INCOMA Consult – je předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, včetně konzultačního a poradenského servisu. Více viz: www.gfk.cz. www.incoma.cz Skupina GfK ČR je součástí skupiny GfK, ve svém oboru páté největší společnosti na světě. GfK Group GfK Group má 135 poboček a dceřiných společností působících v 50 zemích světa. Zaměstnává více než 5 000 pracovníků. V roce 2003 dosáhla obratu 595,3 milionů EUR. Aktivity skupiny GfK jsou rozděleny do pěti obchodních segmentů: Consumer Tracking, HealthCare, Retail & Technology, Media a Custom Research. Více viz: www.gfk.com Stručný popis podnikatelských segmentů GfK Group:
|
|||||||||||
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz