Online shopping v Německu:
zdravotnické přípravky mají nejlepší vyhlídky na úspěch na trhu
Výsledky průzkumu na téma: Nakupování na internetu - Online Shopping Survey 2004 (OSS) Mnichov/Wiesbaden, 24.5. 2004 – Prodej léků, vitamínů a tonik přes internet má velkou šanci na výrazný nárůst. Z celkového počtu 29 sledovaných produktových skupin prodávaných přes internet, mají právě zdravotnické přípravky největší tržní potenciál. To je jeden z hlavních poznatků výzkumu na téma nakupování na internetu - Online Shopping Survey 2004 – jedná se o společný projekt organizací výzkumu trhu ENIGMA GfK a TNS Infratest. Pouze 830 000 uživatelů internetu si v roce 2003 online opravdu zakoupilo léky na předpis a bez předpisu, tonika a vitamínové přípravky online, a v průměru tak každý z nich utratil částku ve výši asi 40 EURO. Více než 5 milionů spotřebitelů si však umělo představit, že by si v budoucnosti objednali zdravotnické výrobky přes internet, tj. online. Dodavatelé těchto typů přípravků mohou v průběhu několika málo let očekávat dvakrát, dokonce i třikrát vyšší nárůst prodeje. K tomuto vývoji přispělo přijetí zákona Gesetz zur Modernisierung der gesetzlichen Krankenversicherung (GMG – Zákon o reformě německého zdravotnictví), který na začátku roku 2004 stanovil zákonné parametry pro online lékárny. Spotřebitelé si tak už nemusejí dělat starosti, zda se nepohybují v šedé zóně zákona, ale mohou plně využívat legální výhodu atraktivních nabídek na internetu. Zvyšující se zájem o kosmetiku a prostředky péče o tělo Internet také nabízí výrazný potenciál růstu prodeje u kosmetických výrobků, výrobků péče o tělo, a dekorativní kosmetiky. Zatímco v posledním roce si už 1,8 miliony uživatelů internetu objednalo výrobky péče o pleť a tělo online, dalších 4,9 milionu lidí si dovedou představit, že tak učiní v budoucnosti. 1,7 miliony spotřebitelů si v roce 2003 koupilo kosmetické výrobky a parfémy online, avšak tržní potenciál existující u tohoto segmentu dosahuje výše dalších 4,5 milionů nakupujících na internetu. Prodej automatických praček a televizorů přes internet Němečtí spotřebitelé se stále více a více obracejí na internet při nákupu elektronických přístrojů a zábavní elektroniky. 1,4 milionu zákazníků si v roce 2003 koupilo velké domácí spotřebiče dlouhodobé spotřeby jako jsou automatické pračky a myčky nádobí na internetu - online. U tohoto segmentu existuje další nákupní potenciál ve výši 3,7 milionu spotřebitelů. Je pravděpodobné, že internetový prodej televizorů, videorekordérů a hi-fi souprav poroste ještě vyšším tempem. Zatímco v roce 2003 si 2,9 miliony uživatelů objednalo přístroje zábavní elektroniky přes webovou síť, další 6,2 milionu německých spotřebitelů si umělo představit, že tak učiní v budoucnosti. Dobré vyhlídky pro poskytovatele u růstových segmentů Pro online obchodníky, kteří se neomezují na internetové “klasický“ sortiment internetového prodeje, jako jsou knížky, CD a oblečení, nabízejí růstové kategorie elektronického obchodu slibné perspektivy a obchodní příležitosti. Výrobci však budou muset v budoucnosti zvážit inteligentní řešení pokud jde o skladování a manipulaci s velkým, neskladným nebo křehkým zbožím. Výzkumné šetření Výzkum na téma nakupování na internetu - The Online Shopping Survey (OSS) je společnou studií společnosti ENIGMA GfK a TNS Infratest. V lednu a únoru 2004 bylo dotazováno celkem 1 035 německých uživatelů internetu ve věku 14 – 69 let prostřednictvím telefonu na to, jak využívají internet, jakou úlohu pro ně hraje internet při nákupech 29 kategorií výrobků i služeb a na elektronické bankovnictví. Kompletní studii lze objednat na dále uvedených kontaktních místech za cenu 5 000 EURO. ENIGMA GfK ENIGMA GfK je jednou ze společností divize Média firmy GfK Group a specializuje se na výzkum médií. Enigma GfK poskytuje informační služby pro TV, tisk, rozhlas a internet. Kontakt: Thomas Pauschert, ENIGMA GfK, Tel. +49 611-999 6044, TNS Infratest TNS Infratest je součástí skupiny TNS Group (Taylor Nelson Sofres, Londýn), což je jedna z vedoucích společností výzkumu trhu a v oblasti poradenství na světě. TNS Infratest poskytuje klientům z oblasti automobilového průmyslu, dopravy, farmacie a informační technologie a také médiím, průmyslu služeb a spotřebitelům “poradenství založené na výzkumu”, které poskytuje vedoucím pracovníků podporu, výhodu informovanosti a znalosti, a jistotu v rozhodování. TNS Infratest Media Research je součástí skupiny TNS Group a specializuje se na výzkum médií (TV, tiskoviny, tisk, Internet, venkovní reklama). Kontakt: Rolf Pfleiderer, TNS Infratest MediaResearch, Tel. +49 89 5600-1340, e-mail: rolf.pfleiderer@tns-infratest.com
Responsible under press legislation:
|
|
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Internet a telefony:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Elektřina Německo - ceny a grafy elektřiny v Německu, vývoj ceny elektřiny v Německu 1 MWh - 1 rok - měna EUR
- Nejlepší kurzy měn v bankách a směnárnách
- Akcie - Akcie online. Pražská burza, Německo, USA. Investice do akcií
- Energie - vývoj cen energií na komoditních trzích
- Kdo má dnes svátek?
- Kdy má svátek Kateřina
- Podpora v nezaměstnanosti - máte nárok?
- Přídavky na děti - kdy máte nárok a kolik dostanete
- Výpočet důchodu - Jak vysoký budete mít důchod?
- Dlouhodobý investiční produkt - novela zákona o kapitálovém trhu
- STEM: Nejlepší vyhlídky na úspěch v prezidentských volbách má stále Fischer
- Nejlepší spoření v roce 2021? Abyste měli šanci na úspěch, řiďte se těmito pravidly
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Okénko finanční rady
Lukáš Raška, Portu
Do důchodu v 67? Bez vlastního zajištění se tomu nevyhnete (2.1.2025)
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Spotřebitelské půjčky rostou nejrychleji na jižní Moravě, jih Čech "zaostává"
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Levnější elektřina, dražší suroviny: Svátky se prodraží hlavně kvůli máslu
Martin Thienel, Kalkulátor.cz
Vojtěch Šanca, Delta Green
Základ flexibility: začít šetřit můžete hned teď, třeba i v bytě
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Ztráta zaměstnání vás může potkat nejen v předdůchodovém věku
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
Umíme si chránit svůj majetek pojištěním? Průzkum ukazuje zajímavá čísla