(Kurzy.cz)
Změna DPH vyvolala přesuny klientů v rámci tarifů ČTel
Podle agenturních zpráv nezaznamenal Český Telecom v souvislosti se zvýšením sazby DPH z 5 na 22% žádné výrazné rušení pevných telefonních linek. Během prvních deseti dnů roku však kolem 20.000 klientů přešlo na některý z nových cenových programů.
Podle informací tiskového mluvčí Telecomu klienti nejčastěji volí cenový program Telefon 120, který obsahuje 120 minut volání v rámci měsíčního paušálu 409 korun. Ten Telecom provozuje celkem 3,6 milionu pevných telefonních linek. |
|
|
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři