europarl.europa.eu (Evropský parlament)
Evropská unie  |  07.06.2024 11:23:00

Zástupci občanské společnosti, podniků a kulturního odvětví vybízejí občany jít volit do evropského parlamentu

Do kampaně se zapojily přední evropské podniky a kulturní a neziskové organizace, aby zvýšily povědomí o významu voleb a povzbudily občany v celé Unii jít volit.

Více než 500 celoevropských zastřešujících organizací a řada dalších na vnitrostátní úrovni propagovalo kampaň #VyužijteSvůjHlas prostřednictvím svých sítí, vlastních kampaní nebo na svých kanálech sociálních médií. Kampaň organizace Save The Children „Počítám, volím“ zahrnuje video na síti LinkedIn a vizuální prvky podporující voličskou účast. Evropské sdružení pro místní demokracii (ALDA) zahájilo kampaň „TALE - TAke the Lead in the EU Elections“ na podporu volební účasti.

Evropská rada pro uprchlíky a exulanty představila kampaň #EUisU + Vote EP 24, jejíž součástí jsou píseň a videa občanů motivující k účasti ve volbách. Cílem projektu organizace Democracy International „eurVote eurFuture“ je zvýšit povědomí o evropských volbách v deseti zemích prostřednictvím akcí, informačních letáků, samolepek „Jdu volit“ a videí s návodem, jak volit, zaměřených na prvovoliče. Inclusion Europe připravila kampaň na Instagramu zaměřenou na volební právo osob s mentálním postižením a vybízející k účasti ve volbách.

V rámci komunity Evropského parlamentu společně.eu zorganizovali mladí dobrovolníci v celé EU řadu aktivit souvisejících s volbami, například taneční setkání, sázení stromů, jarní úklid, kvízy, semináře, přednášky nebo hudební festivaly.

V Německu byl uspořádán basketbalový turnaj pro více než 100 účastníků. Ve Španělsku vytvořil mládežnický aktivista Pol Villaverde celoevropskou mobilní aplikaci Palumba, která lidem pomáhá s výběrem, kterou stranu nebo kandidáta volit. V Portugalsku zorganizovali komunitní aktivisté surfovací akce pro osoby se zdravotním postižením a kreativní partnerství s místními sportovními kluby. V Irsku se mladý farmář Daniel Long připojil k dalším dobrovolníkům a uspořádal řadu volebních akcí na irském venkově a na univerzitách.

Úspěšné evropské společnosti, jako je hudební streamovací platforma Spotify nebo švédský výrobce potravin Oatly, vyzývají své uživatele a zákazníky, aby šli volit, a informují je o volbách prostřednictvím svých platforem. V rámci své kampaně #AllHandsForDemocracy dává společnost Universal Music Group návštěvníkům koncertů na ruku razítko související s volbami, které jim připomíná, aby šli volit.

Celkem 898 kin v celé Unii se zavázalo, že budou před filmy promítat video kampaně #VyužijteSvůjHlas. Filmové festivaly ve Francii, Bulharsku, Německu a Nizozemsku vyvěsily bannery a elektronické plakáty, rozeslaly zpravodaje a zveřejnily na svých kanálech sociálních médií výzvu návštěvníkům festivalů a odborníkům z filmového průmyslu, aby využili svého hlasu.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688