SME zavádí nový systém řízení vztahů se zákazníky
Nový systém řízení vztahů se zákazníky (CRM) zavádí společnost Severomoravská energetika (SME), člen Skupiny ČEZ. Od jeho zavedení firma očekává až 25procentní zvýšení produktivity a přibližně 30procentní růst spokojenosti svých zákazníků. Jak dnes ČIA sdělil tiskový mluvčí SME Pavel Nováček, pro zavádění systému CRM se moravskoslezská energetická firma na rozdíl od jiných distribučních společností rozhodla po etapách. "V první fázi chceme, aby naši obchodní zástupci měli dokonalý přehled o tom, jaké příležitosti se nabízejí u konkrétního zákazníka, které aktivity jsou nutné k úspěšné obchodní realizaci, případně v jakém stádiu se nachází obchodní cyklus v příslušném obchodním případu," vysvětlil Nováček. Hlavním přínosem nového systému kromě zvýšení produktivity a dosažení úspor v nákladech bude zrychlení toku informací mezi SME a zákazníky i jejich rychlejší obsluha. Pro zavádění CRM si SME vybrala informační systém Siebel eEnergy společnosti Hewlett-Packard. V dalších krocích zavádění CRM bude SME postupně integrovat telefonní informační centrum, střediska služeb a zefektivňovat procesy komunikace s klienty. Celý projekt by se měl završit v roce 2004. -ewa-, -ak- Copyright 2003 Česká informační agentura, s.r.o. |
Poslední zprávy z rubriky Údaje o firmách:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři