Klíčovým faktorem úspěšného čtvrtletí společnosti Alphabet byla výkonnost reklamních segmentů
Během hovoru o výsledcích společnosti Alphabet se
všechny oči upíraly na příjmy z reklamy. Mateřská společnost Google překonala
očekávání analytiků, protože vykázala 11% meziroční růst tržeb a čistý zisk ve
výši 19,69 miliardy USD, přičemž zisk na akcii dosáhl 1,55 USD.
Klíčovým faktorem úspěšného čtvrtletí společnosti Alphabet byla výkonnost
reklamních segmentů, tedy vyhledávání a YouTube. Příjmy společnosti Google z
reklamy dosáhly téměř 60 miliard dolarů, což představuje 9% nárůst oproti
předchozímu roku. V této kategorii vykázaly reklamy ve vyhledávání pozoruhodný
18% nárůst, zatímco příjmy z reklamy na YouTube se rozrostly o 15 %. Tato
solidní čísla signalizují ochotu inzerentů investovat do reklamních řešení
společnosti Alphabet, a to i přes omezené rozpočty a snížené firemní výdaje.
Investoři jistě uvítají lepší marže z výsledků strategie snižování počtu zaměstnanců společnosti Alphabet, která zahrnovala také optimalizaci globálních kancelářských prostor a úpravu životnosti serverů a síťového vybavení, což vedlo ke snížení nákladů na odpisy a zlepšeným finančním operacím.
Farhan Badami, tržní analytik společnosti eToro
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz