Klíčovým faktorem úspěšného čtvrtletí společnosti Alphabet byla výkonnost reklamních segmentů
Během hovoru o výsledcích společnosti Alphabet se
všechny oči upíraly na příjmy z reklamy. Mateřská společnost Google překonala
očekávání analytiků, protože vykázala 11% meziroční růst tržeb a čistý zisk ve
výši 19,69 miliardy USD, přičemž zisk na akcii dosáhl 1,55 USD.
Klíčovým faktorem úspěšného čtvrtletí společnosti Alphabet byla výkonnost
reklamních segmentů, tedy vyhledávání a YouTube. Příjmy společnosti Google z
reklamy dosáhly téměř 60 miliard dolarů, což představuje 9% nárůst oproti
předchozímu roku. V této kategorii vykázaly reklamy ve vyhledávání pozoruhodný
18% nárůst, zatímco příjmy z reklamy na YouTube se rozrostly o 15 %. Tato
solidní čísla signalizují ochotu inzerentů investovat do reklamních řešení
společnosti Alphabet, a to i přes omezené rozpočty a snížené firemní výdaje.
Investoři jistě uvítají lepší marže z výsledků strategie snižování počtu zaměstnanců společnosti Alphabet, která zahrnovala také optimalizaci globálních kancelářských prostor a úpravu životnosti serverů a síťového vybavení, což vedlo ke snížení nákladů na odpisy a zlepšeným finančním operacím.
Farhan Badami, tržní analytik společnosti eToro
Přečtěte si také
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.02.2025 Ferratum: Banka budoucnosti v tvém mobilu?
24.02.2025 České firmy stále častěji místo banky…
12.02.2025 iPhone 16 Pro za 699 Kč! Nová služba nemá v…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Pohonné hmoty pod 35 Kč za litr? Díky Trumpovi možná již brzy!
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Spojení Kim Kardashian a Nike: klesající akcie společnosti reagovaly růstem
Mgr. Timur Barotov, BHS
Investiční mistři odkryli své tahy: Kde teď sází Buffett a další legendy?
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Zlatý býk je k nezastavení: Zlato překonalo hranici 2 900 USD
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v únoru snižuje úrokové sazby, ale s jejich dalším poklesem bude velmi opatrná
Charu Chanana, Saxo Bank
Scénář obchodní války 2.0: Co to znamená pro vaše portfolio?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři