Novou HR ředitelkou Ogilvy je Dora Grimová
Na pozici HR Director do agentury Ogilvy od 1. září nastoupila Dora Grimová, jež ve funkci střídá Žanetu Lohrovou Jedličkovou a bude stejně jako ona zodpovědná i za řízení HR týmu agentury VMLY&R. Dora Grimová je zkušenou profesionálkou v oblasti lidských zdrojů s více než patnáctiletou praxí v neziskovém i komerčním sektoru. Třináct let působila v poradenské společnosti Deloitte, do reklamního a komunikačního byznysu míří po více než pětiletém angažmá v neziskové organizaci Člověk v tísni, kde poslední dva roky vedla na pozici Head of HR čtrnáctičlenný tým v sekci zaměřené na humanitární a rozvojovou pomoc. Je také certifikovanou koučkou a školitelkou tzv. měkkých dovedností.
Jako HR Director Dora Grimová zastřešuje a propojuje jednotlivé HR týmy v agenturách Ogilvy a VMLY&R a zodpovídá za kompletní strategii pro řízení lidských zdrojů, od náborů až po profesní rozvoj zaměstnanců a talent management. Bude mít také na starosti interní vzdělávací programy pro oborové nováčky i pokročilé, jako je Reklamní akademie a Leadership program, a zapojí se i do přípravy mentoringového programu ve spolupráci s ostatními agenturami WPP.
„Posledních několik let jsem strávila v mezinárodní neziskové organizaci, kde je fungující systém podpory v rámci péče o duševní zdraví naprosto klíčový pro pracovní výkon a psychickou odolnost všech zaměstnanců, zejména těch, kteří pracují v terénu na zahraničních misích. Tyto zkušenosti se budou určitě hodit i v tak dynamickém prostředí, jako jsou kreativní agentury. Ze strany vedení vnímám velkou podporu HR v otevírání a řešení současných témat, která pracovní trh v reklamním oboru pálí. To je klíčové pro nastartování opravdových změn a je to jeden z hlavních důvodů, proč jsem se rozhodla na novou výzvu kývnout,“ říká Dora Grimová.
Ve své nové funkci se chce více zaměřit právě na témata, která bývají často diskutovaná, ale mnohdy u nich chybí opora v činech. Patří mezi ně např. zvládání stresové zátěže, péče o duševní zdraví s důrazem na prevenci syndromu vyhoření nebo retence zaměstnanců. „Retence se obecně na pracovním trhu napříč obory podceňuje a ani v mediálním kontextu se neskloňuje tak často jako třeba hledání nových talentů. Přitom právě zaměření na dlouhodobou spokojenost zaměstnanců, výchova k nástupnictví a vytváření růstových příležitostí uvnitř firmy s maximálním využitím celého zázemí jsou násobně efektivnější v mnoha ohledech. Dostatečná flexibilita v plánování kariéry a získávání nových zkušeností i jiné perspektivy jsou důležité zejména pro mladou generaci,“ dodává Grimová.
Dora Grimová je mimo jiné lektorkou Školy improvizace, certifikovanou koučkou a zkušenou školitelkou. V posledních deseti letech vedla školení zaměřená na komunikaci, prezentační a manažerské dovednosti, a to v Evropě, Asii, Africe nebo na Blízkém východě. Během svých školení používá především interakci v kombinaci s koučovacím přístupem a prvky aplikované improvizace.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?