Emil Nitkulinec je novým kreativním ředitelem v produkční agentuře NICE!
Pražská produkční a postprodukční agentura NICE! spojila síly s Emilem Nitkulincem, který do agentury přichází jako nový kreativní ředitel. Podílet se bude zejména na CGI výrobě, ale i na projektech zaměřených na klasické, tzv. live action natáčení. Působit bude i v produkci zaměřené na neziskový sektor a ve studiu Družina, které NICE! od letošního roku většinově vlastní.
Emil Nitkulinec do NICE! přechází z agentury DDB, kde jako Head of Art odpovídal za vizuální kvalitu veškerých projektů, v poslední době se pak staral zejména o vizuály v integrovaných kampaních pro McDonalds. Předtím působil také v agenturách Ogilvy nebo Bistro Digital (Dentsu), spolupracoval se zavedenými značkami i startupy a dohlížel na úspěšné integrované kampaně na více platformách, včetně nově vznikajících kanálů, televize, tisku, digitálu a sociálních médií.
Reklamní projekty, na kterých se Emil v uplynulé době podílel, získaly také řadu oborových ocenění, například zlato, stříbro i bronz na ADC Czech Creative Awards (dříve Louskáčci) nebo bronz na letošním světovém reklamním festivalu Cannes Lions za projekt Fofrtaška (DDB FTW).
„S Emilem jsme v kontaktu už řadu let, ale teď konečně dozrál čas, kdy jsme si řekli, že spojíme síly. Na Emilovi jsem vždycky oceňoval jeho perfektní smysl pro neotřelý design a vášeň pro CGI, kterou ale zatím nemohl uplatnit. U nás bude CGI jeho denním chlebem. V nadcházejících měsících máme ambici přesunout část našich aktivit na americký trh a pevně věřím, že Emil bude důležitým prvkem této expanze,” říká Marek Štolún, spoluzakladatel agentury NICE! a šéf týmu postprodukce. A dodává, že první projekty, které Nitkulinec kreativně vede nebo na kterých se podílí, jsou pro klienty jako jsou Seznam.cz nebo SAZKA.
„Už docela dlouho se zajímám o CGI a možnost pracovat s jedním z nejlepších postprodukčních studií v České republice se nedala odmítnout. Svou novou roli beru i jako příležitost experimentovat a směřovat svou kariéru více artově za využití nejmodernějších technologií, které svět CGI nabízí. Těším se i na neziskové projekty s Družinou,” komentuje svůj přestup Emil Nitkulinec.
NICE! je pražská kreativní produkční a postprodukční agentura, která se specializuje na virtuální výrobu a VFX. Mezi významné klienty patří například americká společnost Blizzard Entertainment, z českého prostředí mimo jiné třeba Seznam.cz, CineStar, Eduzměna nebo MultiSport a reklamní agentury Triad Advertising či SYMBIO Digital a další. NICE! také působí v produkci pro neziskovky, studiu Družina s.r.o., ve které je majoritním vlastníkem.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Jaký je dnes mezinárodní den?
- Stravenky a mzda 2020 - Jsou pro vás stravenky výhodnější než zvýšení mzdy?
- Výpočet důchodu - Jak vysoký budete mít důchod?
- Měřítko - měřítko mapy. Co znamená měřítko na mapě a kolik kilometrů v reálu je jeden centimetr na mapě
- Nový občanský zákoník č. 89/2012 Sb.
- Nový stavební zákon
- Emil Nitkulinec je novým kreativním ředitelem v produkční agentuře NICE!
- Emil Nitkulinec - podnikání v ČR
- Produkční, produkční administrativa v reklamní agentuře - nabídka práce
- Produkční, produkční administrativa v reklamní agentuře - nabídka práce
- Maxim Velčovský z LASVITu je nejlepším kreativním ředitelem podle prestižního magazínu Interior Design Magazine
- Microsoft otevřel novou pozici ředitele spotřebitelského segmentu, je jím Pavel Zentrich
Prezentace
22.11.2024 Výsledková sezóna: Obhájila Nvidia svou…
18.11.2024 Nejlepší telefon za 2 990 Kč. Motorola má hit…
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Dvojnásobný růst prodeje bytů oproti loňsku: Co to znamená pro ceny?
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak trh reagoval na volby v USA? Historická maxima, ale i prudké propady
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?