(Kurzy.cz)
Kampaň Netflixu za nesdílení hesel mimo rodinu, zdá se, funguje. Rekordní počty nových registrací na konci května
23. května zahájil Netflix kampaň za nesdílení přístupových hesel k účtům mimo rodinné příslušníky a podle posledních statistik se zdá, že tento krok zafungoval, když populární streamovací služba zaznamenala několikadenní nejvyšší růst od začátku sledování dat. Ve dvou dnech počet nově registrovaných účtů překročil úroveň 100 000. Průměrný počet nových registrací od začátku kampaně dosahuje 73 000, což představuje nárůst o 102% oproti předchozímu 60dennímu průměru, což překonává nejvyšší "covidové" přírůstky.
Netflix při zahájení kampaně uváděl, že podle jeho průzkumu mimo svou domácnost sdílí přihlašovací údaje více jak 100 milionů uživatelů, což by odpovídalo cca 43% celkového stavu.
Vladimír Urbánek
V „oboru" posledních více jak 20 let. Po několikaleté zkušenosti přímo z obchodování s cennými papíry se Vladimír Urbánek posledních více jak 15 let věnuje zpravodajství z domácích a zahraničních kapitálových trhů.
Za důležité považuje především zkušenosti či spíše možnost srovnání s dobou ještě před poslední velkou krizí v letech 2008-9.
Okomentovat na facebooku
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz