(Kurzy.cz)
Netflix vytáhl do boje proti sdílení hesel mimo vlastní domácnost
Stremovací služba Netflix v USA vytáhla do boje proti sdílení přístupových hesel "mimo vlastní rodinu či domácnost", jak bylo takové sdílení původně zamýšleno. V této souvislosti společnost rozesílá varovné emaily americkým uživatelů. Společnost nabízí pro "osoby mimo vlastní domácnost" možnost navýšit stávající měsíční platbu v rámci jedné registrace o dalších 7,99 USD měsíčně.
Podle Netflixu aktuálně až 100 milionů registrovaných profilů respektive 43% globální báze sdílí své přístupové údaje mimo vlastní domácnost. To snižuje příjmy společnosti a to snižuje schopnost vytvářet vlastní nový obsah.
Během 1Q tohoto roku Netflix zvýšil počet uživatelů v globálním měřítku o 1,75 milionu.
Vladimír Urbánek
V „oboru" posledních více jak 20 let. Po několikaleté zkušenosti přímo z obchodování s cennými papíry se Vladimír Urbánek posledních více jak 15 let věnuje zpravodajství z domácích a zahraničních kapitálových trhů.
Za důležité považuje především zkušenosti či spíše možnost srovnání s dobou ještě před poslední velkou krizí v letech 2008-9.
Okomentovat na facebooku
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz