Zlín - Žadatelé o byt musí aktualizovat své žádosti
Dle platných Pravidel nájmu bytů ve vlastnictví statutárního města Zlína jsou žadatelé zařazení do pořadníku povinni své žádosti aktualizovat do 30 dnů od okamžiku změny a také jednou ročně potvrdit, že jejich bytová potřeba stále trvá. V opačném případě, pokud již byt nepotřebují, je třeba, aby požádali o své vyřazení z pořadníku. Aktualizace žádostí se týká městských bytů seniorských, dostupných a sociálních.
Předepsaný formulář je třeba odevzdat do 30. 4. 2023 v oddělení správy bytových domů Odboru bytové správy Magistrátu města Zlína.
Oddělení správy bytových domů sídlí v budově Magistrátu města Zlína, v ulici Zarámí 4421 ve Zlíně.
Foto: J. Chudárek
Poslední zprávy z rubriky Z regionů:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz