On-line odbavení získává na oblibě, cestu ohodnotily v aplikaci Můj vlak desítky tisíc cestujících

České dráhy spustily závěrem loňského roku v online odbavení řadu novinek. Jednou z nich bylo i hodnocení spokojenosti s cestou pomocí hvězdiček. Zpětnou vazbu takto národní dopravce získal z více než 85 tisíc hodnocení. Zároveň stále stoupá počet zákazníků, kteří se odbavují elektronicky.

Cestující v aplikaci hodnotí jak celkovou spokojenost s cestou, tak i další detaily spojené s jízdou. Největší spokojenost evidujeme s nákupem jízdních dokladů a s přístupem vlakového personálu. Tady se hodnocení v průměru pohybuje okolo 4,6 hvězdiček.
Nejlépe hodnotí zákazníci vlaky linky Ex7 v trase Praha – Tábor – České Budějovice (Jižní expres), vlaky linky R15 v trase Praha – Ústí nad Labem – Karlovy Vary – Cheb a vlaky SuperCity Pendolino mezi Prahou a Ostravskem, přičemž vlaky SC Pendolino jsou nejlépe hodnocené z dálkových linek v kategorii spokojenosti s kapacitou a s personálem.
Díky neustálému vylepšování systémů pro nákup jízdních dokladů odbavuje národní dopravce už téměř 40 % cestujících prostřednictvím online prodejních kanálů, především mobilní aplikace Můj vlak. To představuje zhruba 15% nárůst oproti předcovidovému roku 2019. Tato statistika zahrnuje všechny jízdenky včetně integrovaných dopravních systémů a jízdních dokladů OneTicket. „Chceme, aby tento trend stále pokračoval, a i proto vylepšujeme jak náš e-shop, tak i aplikaci. Do budoucna se chceme zaměřit na komunikaci s cestujícími. Průběžně budeme vylepšovat automatické informování cestujících o mimořádnostech na trase nebo o posunech časů odjezdů vlaků a podobně,“ doplňuje Jiří Ješeta.
Velkou výhodou nákupu jízdenek ČD v e-shopu Českých drah nebo v aplikaci Můj vlak je možnost bezplatné rezervace místa při současném nákupu jízdenky na většinu dálkových vlaků po České republice. Cestujícím, kteří využívají k nákupu jízdenek online prodejní kanály, se také zjednodušilo vyplácení odškodného. V případě, že bude systém u vlaku pro cestu bez přestupu v cílové stanici jízdenky evidovat zpoždění vyšší než 60 minut a jízdní doklad byl ve vlaku zkontrolován průvodčím, bude jim odškodnění vyplaceno automaticky.
Zprávy k cestování
Poslední zprávy z rubriky Cestování:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Alkohol - kalkulačka on-line
- Paušální daň pro OSVČ / živnostníky s příjmy do 800 tisíc
- Kalkulačka paušální daně pro OSVČ s příjmy do 800 tisíc, porovnání se současným výpočtem daně
- Kdo má dnes svátek?
- On-line odbavení získává na oblibě, cestu ohodnotily v aplikaci Můj vlak desítky tisíc cestujících
- Výzva "Deset tisíc kroků" získává stále větší oblibu
- Nová aplikace MŮJ ČEZ má úspěch. Energie si z mobilu ovládá už 50 tisíc zákazníků
- Vlaky RegioJetu už přepravily více než 10 tisíc cestujících
- Žluté vlaky RegioJet přepravily za rok 900 tisíc cestujících
- Za ztracené, zpožděné nebo poškozené zavazadlo může mít cestující nárok na desítky tisíc korun
- Za ztracené, zpožděné nebo poškozené zavazadlo může mít cestující nárok na desítky tisíc korun
- Na pražském Vršovickém nádraží vykolejil vlak, cestující v něm nebyli
Prezentace
24.02.2025 České firmy stále častěji místo banky…
12.02.2025 iPhone 16 Pro za 699 Kč! Nová služba nemá v…
29.01.2025 Xiaomi má nový bestseller. Je extrémně nadupaný a
?
Okénko pro podnikatele
Tomáš Körner, Geis