Mladá Boleslav: Lednová návštěvnost bazénu se přiblížila předcovidovým časům
Více než 22 tisíc platících návštěvníků v lednu 2023 je nejlepším měsíčním výsledkem městského bazénu od vypuknutí koronavirových problémů na jaře 2020. „Naším dlouhodobým cílem je nastavení vstupného v bazénech tak, aby bylo dostupné pro co nejširší skupinu obyvatel, o čemž vypovídá i to, že v relevantním porovnání s ostatními bazény patříme mezi ty nejlevnější. Tuto pozici chceme pro Boleslaváky zachovat i do budoucna,“ doplnil první náměstek Bouška. V současnosti vyjde hodinové základní vstupné v městském bazénu při využití MB karty 58 korun.
Na rozdíl od některých jiných měst nebude Mladá Boleslav snižovat teplotu vody ve svých městských bazénech. Díky kvalitním technologiím by případné snížení ani nepřineslo zásadní finanční úspory.
„Jsme rádi, že se k nám lidé vracejí. S rostoucí návštěvností však bohužel přibývají i případy neukázněnosti části návštěvníků. Týká se to hygienických zásad, ale i samotného chování ve vodě, například při skocích do vody. Apelujeme na ohleduplnost a slušnost,“ řekl Aleš Macoun, vedoucí sekce městských bazénů v Městské společnosti sportovní a rekreační areály.
Podrobnosti o provozu obou městských bazénů včetně informací o nabízených službách, vstupném i obsazenosti drah najdete na webu www.bazenmb.cz.
Poslední zprávy z rubriky Z regionů:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz