Mediální obraz jednotlivých prezidenstských kandidátů
"Během uplynulých 14 dnů nasbírali prezidentští kandidáti v českých médiích 10 403 mediálních zmínek. První šestice se nemění – zůstává v ní Andrej Babiš, Petr Pavel, Danuše Nerudová, Pavel Fischer, Josef Středula a Marek Hilšer. Andreji Babišovi zároveň stále patří první příčka v počtu výstupů (29,8 %), oproti minulému týdnu se však procentní podíl lehce snížil. Danuše Nerudová s 12,6 % se přetahuje o druhou pozici s Petrem Pavlem (12,5 %)," komentuje Marek Steiger, expert na komunikaci, mediální obraz jednotlivých prezidentských kandidátů pro projekt Mediální obraz, na základě dat Monitora Media.
"Zmínky na sociálních sítích nejčastěji skloňují Andreje Babiše, který si tak opět připsal nadpoloviční většinu (63,6 %) výstupů. Zároveň ale tento podíl v porovnání s minulým týdnem mírně klesl, což je pravděpodobně způsobeno větším časovým odstupem od potvrzení Babišovy kandidatury, která byla mediálně intenzivně sledovaná. Nad desetiprocentní hranici podílu ve zmínkách na sítích se dostali Danuše Nerudová a Petr Pavel, ostatní kandidáti si z koláče ukousli jen procentní podíly," upřesňuje Steiger a dodává: "Nejvíce prostoru věnoval všem kandidátům server idnes.cz, přičemž Andrej Babiš ve sledovaném období získal 126 zmínek, Danuše Nerudová 46 a Petr Pavel 50. Na druhém a třetím místě se u Andreje Babiše objevují parlamentnilisty.cz a server extra.cz. O zbylých kandidátech nejčastěji informovala iprima.cz, novinky.cz a lidovky.cz."
Poslední zprávy z rubriky Volby:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz