Shopify se zavázalo k větší ochraně spotřebitelů
Shopify, systém na tvorbu e-shopů pomocí dostupných šablon, se zavázal k zavedení několika zlepšení, pro zajištění bezpečnějšího nakupování pro zákazníky a aby bylo plně v souladu s pravidly Evropské unie. Dialog mezi společností a Komisí vznikl po řadě stížností od evropských spotřebitelských center, které vyvrcholily v době pandemie Covidu-19. Stížnosti se týkaly e-shopů využívající tuto platformu, u nichž bylo zjištěno, že se dopouští nezákonných praktik například lživým tvrzením o nedostatkovém zboží, neuváděním kontaktních údajů, uveřejněním falešných nabídek či prodáváním padělaného zboží. Shopify se zavázalo k ochraně spotřebitelů a změně šablon tak, aby byli obchodníci nuceni k větší transparentnosti, například povinností vyplnit kontaktní údaje a informace o společnosti.
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz