Max banka nahradí v Česku značku Expobank
Od 4. října se Expobank CZ přejmenuje na Max banku. Rebranding je formálním zakončením prodeje Bance CREDITAS, potažmo investiční skupině CREDITAS. Max banka nabídne klientům kromě stávajících produktů nově i spořicí účet se skvělými podmínkami – s vysokým úrokem 6,01 % ročně bez omezení výše vkladu a dalších podmínek.
Max banka bude čistě retailovou online bankou. Její komunikace s klienty
bude založena především na digitálních technologiích. Max banka disponuje
jednou pobočkou v Praze, její klienti však budou moci postupně využívat u
některých služeb i pobočky Banky CREDITAS. Firemní klientela se v budoucnu
přesune do Banky CREDITAS.
„Chceme maximálně využít pokročilých technologií a udělat z Max banky
moderní online banku pro retailové klienty, kteří v ní najdou výhodné
běžné účty, spořicí produkty i jednoduché online hypotéky a spotřebitelské
úvěry, které dosud byly v nabídce jen ve formě refinancování. Korporátním
klientům nabídneme plný servis v rámci Banky CREDITAS,“ odkrývá plány
s Max bankou předseda představenstva Banky CREDITAS Vladimír Hořejší.
Kromě úročeného běžného účtu Neo a refinancování spotřebitelských úvěrů Refixo
nabídne Max banka klientům od úterý 4. října spořicí účet s bezkonkurenční
sazbou 6,01 % p.a. bez omezení výše vkladu a bez dalších podmínek.
„V tuto chvíli jde o nejvýhodnější spořicí účet na trhu, a to nejen sazbou, ale
i jeho parametry. Je určený novým i stávajícím klientům. Sazba se vztahuje na
celý zůstatek a spořicí účet si můžou klienti založit online ve svém
internetovém bankovnictví,“ říká předseda představenstva Max banky Jan Winkler.
Max banka zvyšuje od stejného data také úrok na nově založeném korunovém ročním
termínovaném vkladu, a to na 6,11 % p.a.
Max banka může čerpat ze silného zázemí investiční skupiny CREDITAS, do níž
patří i Banka CREDITAS. „Obchodní modely Max banky a Banky CREDITAS se vzájemně
vhodně doplňují a naší strategií je využít synergií mezi oběma společnostmi,“
popisuje CEO skupiny CREDITAS Jiří Hrouda a dodává: „Dojde k dalšímu
rozšíření produktů a služeb. Věříme, že se Max banka stane pro své klienty
online bankou pro každý den.“
Nové logo a vizuální
styl
Max banka cílí na klienty, kteří chtějí vše řešit online. Cílem bylo podtrhnout
maximální jednoduchost a vstřícnost při všech interakcích klienta
s bankou. Nové logo i celý vizuální styl vsadil na neokoukanou a nezvyklou
barevnou stylizaci a výrazné typografické řešení. Značka akcentuje to, kde se
s ní budou klienti či potenciální klienti potkávat, a to především na
obrazovce svého mobilu či monitoru. I vizuální styl reklam nebo podoba
internetové prezentace se podvoluje displejům a požadavku responzivnosti.
Autorem loga a vizuálního stylu je agentura Dynamo Design, která stojí rovněž
za vizuální identitou Banky CREDITAS a skupiny CREDITAS.
Další zprávy o bankách
Poslední zprávy z rubriky Údaje o firmách:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
Flotilové pojištění ušetří firemní finance i starosti, které se týkají služebních i soukromých cest
Marek Pokorný, Portu
Ondřej Vacek, Ušetřeno.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna