Věra Stárová (GfK-Praha)
Obchod a služby  |  09.05.2003 11:45:06

Konference Print & Packaging 2003 : první výroční setkání marketingových profesionálů s dodavateli

Mezi klíčové činnosti marketérů patří vývoj a redesign obalů a příprava tiskových materiálů. Aktivity tohoto typu mají významné technologické a ekonomické aspekty, do popředí se však zákonitě stále silněji dostávají otázky marketingové optimalizace, zejména pak provázání na potřeby zákazníků a konsistentní propojení na značkovou a komunikační strategii daného výrobce. INCOMA Consult, poradenská firma specializovaná na oblast marketingu, se s ohledem na tyto tendence rozhodla založit systém pravidelných odborných setkání marketingových specialistů, věnovaných právě problematice obalů a tisku.

První specializovaná konference z této série se pod názvem Print & Packaging 2003 uskuteční dne 21.5.2003 v Kongresovém centru Brno. Konference je připravována ve spolupráci s Veletrhy Brno a je pořádána jako součást doprovodného programu veletrhu Embax-Print.

Program této akce byl připraven tak, aby zaujal širokou škálu marketingových specialistů i další osoby podílející se na řízení procesu vývoje obalů a na přípravě tisku (marketing manager, brand manager, product manager, trade marketing manager, ale též zástupci centrálního nákupu). Na konferenci proto vystoupí mimo jiné odborník na tvorbu značkových strategií (p. Kuchař z INCOMA Consult), specialista na design (p. Dudák z agentury FRAME), zástupci marketingového výzkumu (p. Říhová a p. Kravka z GfK Praha), stratég marketingové komunikace (p. Černý z Lowe GGK) či expert na tiskové technologie (p. Buchta ze společnosti ADAST). Velký prostor bude věnován prezentaci konkrétních případových studií a diskusi o praktických aspektech každodenního businessu, do které se zapojí zástupci společností Barvy Tebas (značka BALAKRYL), DIMAR, Hartmann CZ či THIMM Obaly.

Organizátoři předpokládají, že mezi účastníky konference Print & Packaging 2003 bude i řada zástupců dodavatelské strany trhu (grafická studia, tiskárny, dodavatelé materiálu a technologií, reklamní a komunikační agentury), a dále i nezávislí experti (marketingoví poradci a výzkumníci) a odborní novináři. Na základě  zkušeností z ostatních konferenčních projektů INCOMA Consult  lze očekávat  cca 150 účastníků.

Novinky z přípravy konference jsou publikovány na serveru www.marketingmanagement.cz. Hlavním mediálním partnerem je časopis Strategie. Generálními partnery konference jsou společnosti GfK Praha a Veletrhy Brno. Odborným garantem je CIMA – Český institut pro marketing. 

Podrobnější informace o konferenci je připravena podat Daniela Kučabová, vedoucí organizačního výboru konference, INCOMA Consult, Barrandov Business Centre, Geologická 2, 152 00 Praha 5, tel: 605 966 450.

Aktuální zprávy jsou průběžně k dispozici na www.marketingmanagement.cz.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688