Konference Print & Packaging 2003 : první výroční setkání marketingových profesionálů s dodavateli
Mezi klíčové činnosti marketérů patří vývoj a redesign obalů a příprava tiskových materiálů. Aktivity tohoto typu mají významné technologické a ekonomické aspekty, do popředí se však zákonitě stále silněji dostávají otázky marketingové optimalizace, zejména pak provázání na potřeby zákazníků a konsistentní propojení na značkovou a komunikační strategii daného výrobce. INCOMA Consult, poradenská firma specializovaná na oblast marketingu, se s ohledem na tyto tendence rozhodla založit systém pravidelných odborných setkání marketingových specialistů, věnovaných právě problematice obalů a tisku.
První specializovaná konference z této série se pod názvem Print & Packaging 2003 uskuteční dne 21.5.2003 v Kongresovém centru Brno. Konference je připravována ve spolupráci s Veletrhy Brno a je pořádána jako součást doprovodného programu veletrhu Embax-Print.
Program této akce byl připraven tak, aby zaujal širokou škálu marketingových specialistů i další osoby podílející se na řízení procesu vývoje obalů a na přípravě tisku (marketing manager, brand manager, product manager, trade marketing manager, ale též zástupci centrálního nákupu). Na konferenci proto vystoupí mimo jiné odborník na tvorbu značkových strategií (p. Kuchař z INCOMA Consult), specialista na design (p. Dudák z agentury FRAME), zástupci marketingového výzkumu (p. Říhová a p. Kravka z GfK Praha), stratég marketingové komunikace (p. Černý z Lowe GGK) či expert na tiskové technologie (p. Buchta ze společnosti ADAST). Velký prostor bude věnován prezentaci konkrétních případových studií a diskusi o praktických aspektech každodenního businessu, do které se zapojí zástupci společností Barvy Tebas (značka BALAKRYL), DIMAR, Hartmann CZ či THIMM Obaly.
Organizátoři předpokládají, že mezi účastníky konference Print & Packaging 2003 bude i řada zástupců dodavatelské strany trhu (grafická studia, tiskárny, dodavatelé materiálu a technologií, reklamní a komunikační agentury), a dále i nezávislí experti (marketingoví poradci a výzkumníci) a odborní novináři. Na základě zkušeností z ostatních konferenčních projektů INCOMA Consult lze očekávat cca 150 účastníků.
Novinky z přípravy konference jsou publikovány na serveru www.marketingmanagement.cz. Hlavním mediálním partnerem je časopis Strategie. Generálními partnery konference jsou společnosti GfK Praha a Veletrhy Brno. Odborným garantem je CIMA – Český institut pro marketing.
Podrobnější informace o konferenci je připravena podat Daniela Kučabová, vedoucí organizačního výboru konference, INCOMA Consult, Barrandov Business Centre, Geologická 2, 152 00 Praha 5, tel: 605 966 450.
Aktuální zprávy jsou průběžně k dispozici na www.marketingmanagement.cz.
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory