Zapojené
školy měly za úkol v rámci soutěže vytvořit videa a fotografie propagující studium gastronomie – fotografie připravených pokrmů, fotografie z výuky, video recepty, videa propagující studium gastronomie, rozhovory s úspěšnými bývalými studenty
školy, propagační videa s gastro influencery nebo známými osobnostmi. P
říspěvky byly následně sdíleny na sociálních sítích školy a mohly být zveřejněny také na soukromých účtech současných i bývalých studentů a dalších podporovatelů školy. Hodnotily se pouze příspěvky zveřejněné na sociálních sítích Facebook a Instagram v období od 10. ledna do 28. února 2022, označené hashtagem #studujgastro a unikátním hashtagem školy.
Při hodnocení byla rozhodující kvalita a originalita
příspěvků, zapojení gastronomických ambasadorů, počet a dosah
příspěvků. Hodnocena byla dále i celková aktivita
škol a studentů v oblasti propagace gastronomie mimo
sociální média (články zveřejněné v časopisech, novinách, bannery, způsoby náboru nových žáků do oboru kuchař – číšník. I v této oblasti byla SOŠ a SOU Neklanova
Roudnice nad Labem velmi aktivní –
příspěvky školy byly uveřejněny v Krajských listech ÚK a v Roudnických novinách, informační billboardy umístila
škola na Mělníku, v Roudnici nad Labem a na dalších místech.
Škola zorganizovala také ukázkové dny pro
žáky ZŠ. Přímo před budovou
školy poutá pozornost Café vozík, vyrobený
žáky a učiteli odborného výcviku, a žáci oboru kuchař – číšník tady prodávají
kávu a cukrářské výrobky ze
školní dílny.
Za druhé
místo v soutěži získala
škola účast na vybraném semináři kulinářského umění pro talentované
žáky v Kulinářské akademii Grosseto pro 5 studentů a 1 pedagoga, gastro kurz od společnosti InterGast dle dohody pro 5 studentů a 1 pedagoga, kartu Edenred nabitou na částku 6 tisíc
korun a online webináře (Navigace ve světě výživy, Planetární strava a rostlinné alternativy, Kulinářské umění ve světě I. (v angličtině), Kulinářské umění ve světě II.).