Skupina Mind2FLO kompletuje vedení. Dva měsíce od založení obsadila 12 pozic seniorních manažerů
Konzultační skupina Mind2FLO zformovala během osmi týdnů od svého vzniku manažerskou strukturu. Kromě tradičních týmů v ní figuruje i mezioborový tým pro obchod a konzultační byznys a nově založené business experience studio. Do vedení skupiny se Mind2FLO podařilo obsadit 12 expertních manažerů. Rychlý nábor byl klíčový i vzhledem k plánovanému růstu skupiny a zahraniční expanzi.
Skupina Mind2FLO pod vedením Jana Galgonka využívá od letošního března společné prostory na pražské Bořislavce, kde se v prvním kroku propojila mediální a technologická divize. Skupina ve svých plánech počítá s rychlým růstem včetně expanze na zahraniční trhy, a proto hlavní prioritou bylo sestavení kompetentního týmu: „V první fázi budování skupiny pro nás bylo zásadní postavit tým, vyladit zázemí firmy a nastavit veškerou podstatnou operativu. Teď se věnujeme dalšímu rozšiřování naší struktury, takže v dohledné době budeme plně připraveni aktivně vytěžovat veškeré byznysové příležitosti, které nám trh nabízí,” doplňuje COO skupinyLenka Auerová, která má na starost naplňování dlouhodobé strategie skupiny.
Struktura nově postaveného týmu stojí na obchodních synergiích, v rámci kterých se zakládá nový mezioborový tým zaměřený na sales a konzultační byznys. Staví ho Ivan Valev, Chief Growth Officer FLO Group. Tým posílí také Ondřej Vataščin, Byznys Director Mindsquared a Ivana Stenová, Consulting Lead FLO Group.
I v technologické divizi FLO Group figuruje seskupení, které neodpovídá tradičnímu rozdělení týmových expertíz. Jde o nově zformovaný tým Brand Experience (BX), ke kterému se aktuálně přidává Václav Krejčí, Creative Lead FLO BX, a Marek Pařízek, Design Lead FLO BX. Dalšími posilami jsou Petra Drahošová, Operations Director FLO BX a Martin Navrátil, Content Strategy Lead FLO BX.
K výraznému posílení dochází v rámci vedení mediální divize Mindsquared, která hlásí tři nové posily v této sestavě: Jana Doválelová, Project Management Director Mindsquared, Barbora Pokorná, Digital Investment Director Mindsquared, a Ksenia Pimenová, Media Operations Director Mindsquared.
Dosavadní operativní řízení skupiny už před časem rozšířila Mirka Lukáčová, Group HR Director Mind2FLO, ke které se nově připojuje Gabriela Martinčeková, Brand Manager Mind2FLO. Skupina už avizovala, že v horizontu několika týdnů oznámí i klíčovou roli skupinového finančního ředitele.
„Kromě excelentních hard skills, které jsou na manažerských pozicích samozřejmostí, je pro nás zásadním kritériem při výběru, abychom propojovali lidi s podobným mindsetem, kteří se pro tento projekt jednoduše nadchnou,“ říká Auerová k náborové strategii, na kterou vsadila nová skupina. Tradiční náborový proces nahradila práce s komunitou a aktivní oslovování talentů, pro které je Mind2FLO atraktivní volbou díky jasné firemní strategii a silnému leadershipu. Výsledkem je 12 vrcholových manažerských pozic obsazených během dvou měsíců.
Stručný přehled nových posil ve vedení Mind2FLO:
Mezioborový tým zaměřený na sales a konzultační byznys
Ivan Valev, Chief Growth Officer FLO Group
- přichází z Merkle, kde byl 3 roky, www.linkedin.com/in/ivanvalev/
Ondřej Vataščin, Byznys Director Mindsquared
- přichází z Publicisu Isobar, kde byl 3 roky, před tím 7 let v Bistro, www.linkedin.com/in/ondrejvatascin/
Ivana Stenová, Consulting Lead FLO
- přichází z Accenture, kde byla 6 let, www.linkedin.com/in/ivana-stenova-290a00115/
Brand Experience (BX) Tým
Marek Pařízek, Design Lead FLO BX
- přichází z Isobar, kde byla 3 roky, www.linkedin.com/in/marek-parizek-a944422a/
Václav Krejčí, Creative Lead FLO BX
- přichází z Isobar, kde byl 3 roky, www.linkedin.com/in/václav-krejč%C3%AD-40779555/
Petra Drahošová, Operations Director FLO BX
- přichází z Bistro Social, kde byla 1 rok a před tím v Dentsu 7 let, www.linkedin.com/in/petra-drahošová-785a3566/
Martin Navrátil, Content Strategy Lead FLO BX
- přichází z Bistro Social, kde byla 6 let, www.linkedin.com/in/martinnavratil/
Mediální divize Mindsquared
Barbora Pokorná, Digital Investment Director Mindsquared
- přichází z Dentsu, kde byla 1 rok, www.linkedin.com/in/barbora-pokorná-196376132/
Ksenia Pimenová, Media Operations Director Mindsquared
- přichází z Adexpres, kde byla 5 let, www.linkedin.com/in/ksenia-pimenova-31501a25/
Jana Doválelová, Project Management Director Mindsquared
- přichází z Adexpres, kde byla 8 let, www.linkedin.com/in/jana-dovalelova-005801/
Operativní řízení skupiny
Miroslava Lukáčová, Group HR Director Mind2FLO
- přichází z Jan Becher Pernod Ricard, kde byla 6 let, www.linkedin.com/in/miroslava-lukacova-85177a4/
Gabriela Martinčeková, Brand Manager Mind2FLO
- přichází ze CNC, kde byla 4 roky, www.linkedin.com/in/gabriela-martinčeková-76174810a/
Agentura Mindsquared je mediální agentura se silným důrazem na strategické plánování, klientský servis a využití dat v marketingu. Tým agentury kombinuje rozsáhlé zkušenosti ze startupového světa a z globálních mediálních agentur. Mezi klíčové klienty patří značky ze skupiny KKCG.
Agentura Flo je konzultační agentura se zaměřením na zákaznickou zkušenost. K tomu využívá koncept business of experience, který si klade za cíl protnout zákaznickou zkušenost jako klíčový princip všemi firemními procesy. Flo nabízí služby v oblasti management consultingu, marketingové automatizace, e-commerce, dat a brandingu. Mezi její klienty patří Avon, Komerční banka, Mall.cz, Groupe SEB, UPB nebo Czech News Center.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři