mvcr.cz (MV ČR)
Z domova  |  25.03.2022 14:51:00

Ukrajincům nově s dotazy pomáhá voicebot IRENA - Infolinku Ministerstva vnitra doplnila umělá inteligence

Ukrajincům nově s dotazy pomáhá IRENA. Infolinku Ministerstva vnitra doplnila umělá inteligence

Vyřídit neustále se opakující dotazy a ulehčit operátorům infolinky Ministerstva vnitra, kteří již přes měsíc pomáhají ukrajinským uprchlíkům, to je hlavní úkol nově nasazeného voicebota IRENA. Ministerstvo vnitra jej získalo od soukromé společnosti na dobu trvání uprchlické krize, respektive na jeden rok zdarma, nasazen je prozatím v nočních hodinách. 

Dovolali jste se na linku pomoci uprchlíkům z Ukrajiny, jmenuji se Irena. Potřebujete pomoci nebo nabízíte pomoc? – Potřebuji pomoci. – Moc ráda vám pomohu, jakou podporu hledáte? – Ubytování. – Nouzové ubytování je možné získat na krajských centrech asistence Ukrajincům. Pokud se nacházíte na hranicích ČR, můžete se dostavit do humanitárního střediska Vyšní Lhoty. Více informací naleznete na stránkách Ministerstva vnitra, odkaz vám pošleme v SMS.

Takto může nyní vypadat rozhovor občana Ukrajiny s virtuální asistentkou, když zavolá na infolinku Ministerstva vnitra +420 974 801 802. Voicebot IRENA (zkratka Immediate Refugee Need Assistance) dokáže pomoci s nejčastěji se opakujícími dotazy a ulevit tak zaměstnancům MV i dobrovolníkům, kteří již přes měsíc v nonstop provozu vyřizují dotazy týkající se například pobytu v České republice či nabídek ubytování. Virtuální asistentka, která hovoří samozřejmě i ukrajinsky, zatím pomáhá především v noci.

Ministerstvu vnitra nástroj poskytla společnost, která nabízí služby nejen v oblastech digitálních technologií, na dobu trvání uprchlické krize, respektive na jeden rok, a to zcela zdarma. „Při rozhovoru s Irenou téměř nepoznáte, že nemluvíte s člověkem. Nám to ale obrovsky pomůže, a to především v nočních hodinách, kdy je počet hovorů na linku nižší a je složitější infolinku personálně obsadit. Je to další krásná ukázka pomoci soukromého sektoru,“ říká ministr vnitra Vít Rakušan.

V případě, že si voicebot s požadavkem volajícího nedokáže poradit, nabídne mu přepojení na živého operátora.




Klára Dlubalová
pověřená řízením odboru tisku a public relations

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688