Meredith Kelly novou vedoucí globálního marketingu ŠKODA AUTO
Meredith Kelly pracuje pro koncern Volkswagen od října 2015 a na své předchozí pozici byla zodpovědná za marketingové aktivity značky Volkswagen v Jižní Africe. S obchodním vzděláním a titulem v oboru podnikové finance Kelly dříve pracovala pro mezinárodní společnosti v oblasti spotřebního zboží. Jako marketingová odbornice zastávala různé manažerské pozice v Jihoafrické republice a ve Spojeném království, kde měla zodpovědnost za široké spektrum produktů. Řídila kampaně na trzích v Africe, na Blízkém východě a ve střední a východní Evropě.
Martin Jahn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO pro prodej a marketing, zdůrazňuje: „Díky dlouholetým zkušenostem v oblasti mezinárodního marketingu ze společností Unilever, Colgate Palmolive a Mondelez, stejně jako z koncernu Volkswagen, je Meredith Kelly ideální kandidátkou pro tuto pozici. Jsem přesvědčen, že spolu se svým týmem posune globální marketing společnosti ŠKODA AUTO na vyšší úroveň. Těším se na naši spolupráci a přeji jí mnoho úspěchů.“
The post Meredith Kelly novou vedoucí globálního marketingu ŠKODA AUTO appeared first on ŠKODA Storyboard.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři