Strategie rozvoje kultury města Hradec Králové
v rámci připravované Strategie rozvoje kultury města Hradec Králové bych Vás
jménem Ing. Moniky Štayrové. 1. náměstkyně primátora města pro oblast
ekonomiky, dotací a kultury rád pozval na finální workshop, který se bude
věnovat formulaci aktivit a opatření návrhové části Strategie.
Diskuse bude strukturována dle stanovených cílů Strategie kultury. Cíle
Strategie kultury města Hradec Králové byly definovány na základě výstupů
analýz a diskuse na workshopech s pracovní a konzultační skupinou, které
proběhly v září a říjnu 2021.
- CÍL 1 Počítáme s kulturními a kreativními odvětvími jako součástí místní ekonomiky – kulturní a kreativní odvětví jsou ve městě vidět
- CÍL 2 Mladí lidé mají ve městě dostatek atraktivních příležitostí k seberealizaci – aktivně pro ně vytváříme prostor a vtahujeme je do kulturně komunitního dění města
- CÍL 3 Veřejný prostor žije kulturním a komunitním životem – aktivně zapojujeme aktéry i obyvatele do jeho spoluutváření
- CÍL 4 Cítíme atmosféru otevřenosti a spolupráce – spolupracujeme se všemi a nežijeme jenom ve vlastní bublině
- CÍL 5 Značka města přitahuje mladé lidi i kulturní turisty – stavíme ji na současných trendech městského životního stylu.
Workshop Aktivity a opatření se uskuteční ve velkém sálu Adalbertina ve středu 24. listopadu od 15:30 do 18:30.
Prosíme o registraci nejpozději den předem.
Podrobnější podklady pro jednání, cíle, opatření i podněty pro aktivity, budou
rozeslány registrovaným týden před setkáním.
Za Odbor kultury, sportu a cestovního ruchu,
Mgr. Aleš Mokren
Poslední zprávy z rubriky Z regionů:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz