Jak žijí německé start-upy
Jak žijí německé start-upy
21.09.2021 / 14:26 | Aktualizováno: 28.10.2021 / 14:33
Digitální transformace a podpora start-upů představují – společně s odvrácením klimatické hrozby – jedno z hlavních témat německé hospodářské politiky a společenského rozvoje. Podpora nových nápadů a jejich uvádění na trh přitahuje velkou mediální pozornost a finanční zdroje nejen soukromých investorů, ale i veřejných rozpočtů.
Popularita prodává
V ukončené šesté řadě televizní show Die Höhle der Löwen, v České republice známé jako Den D, představovali každý týden zástupci start-upů před skupinou investorů svůj produkt či službu. Mezi investory vynikal šampion Formule 1 z roku 2016 a nyní venture kapitálový investor Nico Rosberg, který vlastní majetkové podíly ve dvou inovativních společnostech, a to Lilium – leteckém elektrotaxi a ChargeOne – síti dobíjecích stanic. Ačkoliv se Nico Rosberg jako investor věnuje především zelené a inovativní mobilitě, v televizní show získaly velkou pozornost dalších šesti spoluúčinkujících investorů hlavně projekty zaměřené na potraviny a potravinové doplňky pro zdravý životní styl.
…. celý článek naleznete na TradeNews, 21.9.2021
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři