Pana premiéra postihla marketingová psychóza
Každý člověk, každý politik i každá vláda dělá některé věci dobře a některé špatně. A od toho jsou volby, aby voliči řekli, zda dají stávající politické reprezentaci další šanci.
Jsou však politici, kteří si myslí, že marketing vyřeší vše. Veškerá jejich osobní, politická či manažerská pochybení se dle jejich mínění dají zdatným marketingem zaretušovat, a to dokonce nikoliv poukazováním na vlastní úspěchy či výsledky, ale dokonce pouhým vykřikováním líbivých hesel.
Včera večer a dnes ráno jsme se na sociálních sítích ocitli pod soustředěnou palbou hesel:
21:30 Fanatický Pirátostán nepodpořil růst důchodů. Tohle fakt nechci! A co vy?
22:00 Chaty a chalupy migrantům? Nikdy!
22:30 „Uprchlíci, vítejte?“ Tak to v žádném případě!
23:00 Nemakat a sdílet? Tohle fakt nechci! A co vy?
23:30 Ekofanatici by nejradši zrušili auta. Tak tohle fakt nechci! A co vy?
0:00 Chtěli by trestat pracovité a poctivé. Tak to fakt nechci!
6:00 Zdanit byty? Tak tohle fakt nechci! A co vy?
6:30 Zvyšovat daně? To fakt nechci! A co vy?
7:00 Kola místo aut? To fakt nechci! A co vy?
7:30 Nejradši by parazitovali na pracovitých. Tak tohle fakt nechci!
8:00 Chtěli by o všem nechat rozhodovat Brusel. To fakt nechci! A co vy?
Dříve narození si v tu chvíli mohli připadat jako na prvního máje v průvodu. “Ať žije 1. máj, svátek práce”, “Se Sovětským svazem na věčné časy”, “Ať žije KSČ”, “Marxisticko-leninská výchova náš vzor”. Dějiny se opakují, točíme se v kruhu, dokonce i charaktery některých postav se vracejí.
Má tohle všechno smysl? Proč to podstupujeme? Vede nás k tomu systém marketingově demokracie, které se ze setrvačnosti stále říká zastupitelská. V zastupitelských sborech však nejsou zástupci občanů, ale zástupci volebních hesel, marketingových odborníků a mediálních obrazů. Občany nezastupuje nikdo, nebo skoro nikdo.
Kudy z toho ven? Teď nějak odvolme, kdo skutečně zná nějaké své potenciální zástupce a chce být jimi zastupován, tak může zkusit volit je, ostatní musí zůstat u volby těch hesel, mediálních obrazů či výtvorů mediálních mágů. Do budoucna se však někde sejděme a vytvořme systém nový, systém vpravdě zastupitelský, bez vlivu mágů a iluzionistů.
Poslední zprávy z rubriky Volby:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz