Rada přijala závěry k podpoře mediálního sektoru
Rada na svém úterním jednání přijala závěry týkající se akčního plánu na podporu obnovy transformace mediálního sektoru v EU. Podle údajů Evropské komise klesly příjmy z reklam v důsledku krize až o 20 % a obrovské ztráty utrpěla i evropská kina. Rada proto vyzvala, aby členské státy využily Nástroj na podporu oživení a odolnosti (Recovery and Resilience Facility – RRF) a národní plány obnovy na investice do urychlení digitální transformace a zelené tranzice mediálního a audiovizuálního sektoru. Kromě toho Rada vyzvala k tomu, aby se tento sektor více zaměřil na mezinárodní trhy a publikum, využil spolupráce v oblasti produkce a soustředil se na co nejširší distribuci děl. Jedním z nástrojů na podporu audiovizuálního a mediálního sektoru bude připravovaný program MEDIA INVEST, který by měl podpořit investice částkou 400 milionů euro prostřednictvím půjček i přímých investic.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz