Call centrum Opava zahájilo činnost na podporu KHS Moravskoslezského kraje
Armáda poskytla zázemí pro call centrum a přes víkend jej vybavila potřebnou technikou – počítači a headsety. V úterý proběhlo školení vojáků specialisty z moravskoslezské hygienické stanice na systém Daktela. Vojáci budou volat osobám, které se dostaly do kontaktu s nakaženým, zjišťovat kategorizaci jejich kontaktu podle doby a místa setkání s nakaženým. „Na základě toho bude instruovat volané, jak se chovat při karanténních opatřeních a zda mají kontaktovat své praktické lékaře,“ komentuje major Knapek. Krom toho vojáci budou také objednávat rizikové kontakty na testy. Ještě dnes bude pracovnice z opavské krajské hygieny s vojáky, aby jim během dne předávala praktické zkušenosti z navolávání kontaktů.
Vojáci budou ve směnách volat od půl osmé ráno do osmé hodiny večerní. Pracoviště se bude pravidelně mezi směnami dezinfikovat. „Naše nasazení v call centru nijak neovlivní činnost pluku. Z důvodů hygienických opatření jsme museli omezit náš výcvik, běžný chod útvaru zvládáme bez problémů,“ doplňuje major Knapek.
Od poloviny září již funguje armádní call centrum na Ruzyni v Praze. Stejně jako v Opavě, i zde pomáhá 50 vojáků s navoláváním pražské hygieně.
]]>Poslední zprávy z rubriky Z regionů:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz