Navzdory pandemii se výrobky společnosti Dermacol prosazují v Brazílii
Navzdory pandemii se výrobky společnosti Dermacol prosazují v Brazílii
20.08.2020 / 10:00 | Aktualizováno: 20.08.2020 / 16:35
Produkty české společnosti Dermacol jsou nyní oficiálně k dostání na brazilském trhu. Novým distribučním kanálem je v současné době dceřiná společnost Vero Dermacol Cosmeticos se sídlem v Sao Paulu.
Ačkoliv pandemie onemocnění Covid-19 představuje překážku pro české firmy v zahraniční, v případě společnosti Dermacol tomu tak není. Společnost úspěšně dokončila finální fázi registrace výrobků a záhy veškeré úsilí zaměřila na výhody internetového obchodu, on-line aktivity (informační tutoriály, křty nových kosmetických řad apod.) a kampaň na podporu profesionálů z kosmetického sektoru #beutysafe. Byl zaznamenán nebývalý zájem ze strany brazilských zákazníků, kteří upřednostňují kvalitu a kteří mají předchozí pozitivní zkušenost s legendární značkou. Mezi významnými brazilskými referencemi nalezneme např. populární zpěvačku Pretu Gilovou či úspěšnou podnikatelku Luizu Helenu Trajanovou.
Kosmetika společnosti Dermacol byla v minulosti okrajově přítomná na místním trhu skrze neoficiální distributory a mnozí profesionální maskéři si ji nechávali dovážet ze zahraničí. Současný brazilský distributor chce tuto situaci změnit a navázat na hodnoty i historii pražské firmy, ale zároveň vzít v potaz specifičnost brazilské poptávky. „Brazílie je jednou ze zemí s největší spotřebou kosmetických výrobků“ upozorňuje Simone Carvalho z Dermacol Brasil. Zároveň dodává, že internetový trh s touto kosmetikou pravděpodobně nezaznamená příliš mnoho výkyvů během případné krize.
Podle generálního konzula ČR v Sao Paulu M. Sklenky make-upová značka Dermacol vznikla díky znalostem a v úzké spolupráci českých odborníků na líčení filmových a televizních hvězd ve filmovém studiu Barrandov a dermatologických expertů z Ústavu lékařské kosmetiky v Praze. Obchodní značka si rychle získala přízeň českých klientů a současně úspěšně expandovala na zahraniční trhy. Licenci rovněž získal ke konci 60. let minulého století Hollywood pro líčení svých herců. Proto nepřekvapí, že slovo Dermacol se stalo v Československu synonymem pro make-up obecně.
Jaká bude budoucnost?
Klíčovým se stává rok 2021, kdy Dermacol oslaví 55 let od svého vzniku v barrandovských filmových ateliérech. Tuto událost plánuje připomenout i brazilský distributor řadou odborných i kulturních akcí, které budou odpovídat dlouhodobějším zájmům společnosti o místo na trhu. V současné chvíli probíhají v úzké spolupráci s Generálním konzulátem v Sao Paulu prezentační aktivity na podporu společnosti v Brazílii. Česká společnost Dermacol, která se proslavila v šedesátých letech uvedením jednoho z prvních krycích make-upů, vyváží aktuálně kosmetiku do více než 70 zemí světa.
Více informací na www.dermacol.com.br, facebookovém a instagramovém profilu.
Autor firemní novinky: Filip Vavřínek, ekonomický specialista, Generální konzulát České republiky v Sao Paulu.
Poslední zprávy z rubriky Export:
Přečtěte si také:
Prezentace
10.09.2024 Jak začít investovat? Tomáš Vranka z XTB zná…
04.09.2024 Akciové portfolio Tomáše Vranky: Alphabet má…
02.09.2024 Nvidia opět překonala očekávání! Investoři…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Ropa padá na roční minima! Kam až poklesnou ceny pohonných hmot?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz