(Kurzy.cz)
Unilever zastaví inzerci na sociálních sítích. Akcie Facebooku a Twitteru klesají o 7%
Britská společnost Unilever oznámila, že minimálně do konce roku 2020 přeruší zadávání brandové reklamy na sociálních sítích a platformách jako jsou Facebook, Instagram a Twitter. Důvodem je aktuálně polarizovaná atmosféra na sociálních sítích obecně. Pokračování v reklamních kampaních na těchto webech by v současné situaci nebylo prospěšné pro firmu ani společnost.
V ostatních médiích hodlá firma i nadále normálně inzerovat.
Akcie Facebooku a Twitteru v reakci na oznámení oslabují o cca 7%.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Zlato překonává jeden rekord za druhým, měď a železná ruda také rostou
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Miroslav Novák, AKCENTA
Utlumená aktivita v tuzemském výrobním sektoru pokračuje – PMI (září 2024)
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři