(Kurzy.cz)
Unilever zastaví inzerci na sociálních sítích. Akcie Facebooku a Twitteru klesají o 7%
Britská společnost Unilever oznámila, že minimálně do konce roku 2020 přeruší zadávání brandové reklamy na sociálních sítích a platformách jako jsou Facebook, Instagram a Twitter. Důvodem je aktuálně polarizovaná atmosféra na sociálních sítích obecně. Pokračování v reklamních kampaních na těchto webech by v současné situaci nebylo prospěšné pro firmu ani společnost.
V ostatních médiích hodlá firma i nadále normálně inzerovat.
Akcie Facebooku a Twitteru v reakci na oznámení oslabují o cca 7%.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz