Evidence servisních činností v ERP snadno a rychle
Máte ve firmě servisní techniky, kteří často jezdí na zásahy přímo k zákazníkům? Potřebujete mít pro servisní techniky všechny informace na jednom místě i v okamžiku, kdy třeba opravují nějaké zařízení? Pokud máte ELIOS Orange, určitě byste měli věnovat pozornost řešení B2A Servis!
Servis na jedno kliknutí
Práce servisních techniků je dnes poměrně drahá věc. A to i pro zaměstnavatele, protože lidí není na trhu práce nazbyt. Proto se vyplatí ji maximálně urychlit a zefektivnit. K tomu přesně slouží aplikace B2A Servis, která promění libovolný iPad v mocný nástroj pro zpracování servisních zakázek, a to včetně obsluhy veškerého papírování. Fronta práce, evidence činnosti či vzdálený přístup k aktuálním informacím o skladových zásobách přímo do HELIOSu Orange, to vše jen na pár kliknutí!
Všechny informace na jednom místě a přímo v terénu
Řešení B2A Servis je metodicky rozděleno do tří vzájemně propojených oblastí, které jsou přímo provázány s odpovídajícími agendami ve vašem HELIOSu Orange. Zaprvé je zde fronta práce. Ta zajišťuje každému technikovi přidělené servisní činnosti dle lokality a identifikace servisovaného zařízení. Podklady k ní připravuje dispečink v HELIOSu Orange a přiděluje je jednotlivým technikům. Zakázky lze samozřejmě plynule předávat jiným technikům, dle aktuálních potřeb servisního oddělení. Technik má přímo ze svého iPadu také přístup k detailním informacím o daném zařízení, či zakázce, a to včetně adresy, detailního popisu činností apod.
Druhou oblast tvoří evidence činností. Tam se technik dostává přímo z fronty práce, tím, že si vybere dané zařízení/zakázku. U ní může provést servisní technik evidenci údajů jako je samostatný popis pracovní činnosti (ať už slovní, či výběrem ze seznamu), výběr použitého materiálu, dobu zahájení a ukončení servisního úkonu, počet ujetých kilometrů, počet osob, či event. údaje o tom, zda zásah proběhl v rámci pohotovosti či přesčasu. Při dokončení činnosti je pak možnost přidat i podpis zákazníka a technika. Ke každému servisnímu zásahu je možnost pořízení fotodokumentace. K pořízení slouží kamera iPadu.
A konečně poslední samostatnou oblastí je pak práce se skladem, která technikovi nabízí větší flexibilitu při komunikaci se zákazníkem, či při plánování náročnějších servisních zásahů.
7 důvodů, proč chtít B2A Servis
A jaké, že jsou hlavní důvody, proč se zajímat o B2A Servis? Předně je to rychlost, se kterou je možné řešit servisní požadavky zákazníků. Dispečink má totiž vše přehledně na jednom místě. Přímo v terénu zase vynikne maximální efektivita využití času technického pracovníka, který maximum času věnuje práci a minimum papírování. Zároveň je zde minimalizace chybovosti při zadávání dat – data jsou zadávána totiž ihned na místě, a navíc je možnost vybírat i položky přímo z přednastavených seznamů. Díky tomu získáte přímo z terénu velmi přesná data, která se ihned propisují do vašeho HELIOSu Orange. Právě propojení s ERP systémem v reálném čase je pro techniky v terénu, ale i vaše zákazníky, klíčovou výhodou. A konečně, život servisním technikům usnadňuje vysoce intuitivní uživatelské rozhraní mobilní aplikace i samotného iPadu. Navíc pro samotnou aplikaci >B2A Servis je k dispozici automatická aktualizace na novější verze i servisní podpora v češtině.
Iva Mottlová
Iva Mottlová pracuje ve firmě Asseco solutions a.s. již 15 let a v posledních dvou letech je na pozici Key Account Managera pro integrační řešení systémů HELIOS Orange a HELIOS Green. Stará se o partnerská řešení, která jsou úzce provázaná se systémy HELIOS a tím zákazníkům nabízí řešení specifických potřeb bez nutnosti vybírat a napojovat specializovaná řešení.
Asseco Solutions, a.s.
Asseco Solutions je největším producentem podnikových informačních systémů na českém a slovenském trhu. Softwarové aplikace z jeho produkce jsou distribuovány i na dalších trzích v rámci střední Evropy. Společnost se zabývá nejen vývojem, ale také implementací a podporou specializovaných systémů a již téměř 30 let přináší svým zákazníkům nejmodernější technologie.
Podnikové informační systémy HELIOS z produkce Asseco Solutions plně pokrývají potřeby velkých, středních i malých firem a ostatních ekonomických subjektů v nejrůznějších oblastech působení.
Více na www.helios.eu.
Poslední zprávy z rubriky Okénko pro podnikatele:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Inflace v listopadu 2024: Jakou investiční strategii zvolit?
Miroslav Novák, AKCENTA
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory