Iva Mottlová (Asseco Solutions)
Okénko pro podnikatele  |  10.12.2019 11:08:18

Evidence servisních činností v ERP snadno a rychle

Máte ve firmě servisní techniky, kteří často jezdí na zásahy přímo k zákazníkům? Potřebujete mít pro servisní techniky všechny informace na jednom místě i v okamžiku, kdy třeba opravují nějaké zařízení? Pokud máte ELIOS Orange, určitě byste měli věnovat pozornost řešení B2A Servis!

 

Servis na jedno kliknutí

Práce servisních techniků je dnes poměrně drahá věc. A to i pro zaměstnavatele, protože lidí není na trhu práce nazbyt. Proto se vyplatí ji maximálně urychlit a zefektivnit. K tomu přesně slouží aplikace B2A Servis, která promění libovolný iPad v mocný nástroj pro zpracování servisních zakázek, a to včetně obsluhy veškerého papírování. Fronta práce, evidence činnosti či vzdálený přístup k aktuálním informacím o skladových zásobách přímo do HELIOSu Orange, to vše jen na pár kliknutí!

 

Všechny informace na jednom místě a přímo v terénu

Řešení B2A Servis je metodicky rozděleno do tří vzájemně propojených oblastí, které jsou přímo provázány s odpovídajícími agendami ve vašem HELIOSu Orange. Zaprvé je zde fronta práce. Ta zajišťuje každému technikovi přidělené servisní činnosti dle lokality a identifikace servisovaného zařízení. Podklady k ní připravuje dispečink v HELIOSu Orange a přiděluje je jednotlivým technikům. Zakázky lze samozřejmě plynule předávat jiným technikům, dle aktuálních potřeb servisního oddělení. Technik má přímo ze svého iPadu také přístup k detailním informacím o daném zařízení, či zakázce, a to včetně adresy, detailního popisu činností apod.

Druhou oblast tvoří evidence činností. Tam se technik dostává přímo z fronty práce, tím, že si vybere dané zařízení/zakázku. U ní může provést servisní technik evidenci údajů jako je samostatný popis pracovní činnosti (ať už slovní, či výběrem ze seznamu), výběr použitého materiálu, dobu zahájení a ukončení servisního úkonu, počet ujetých kilometrů, počet osob, či event. údaje o tom, zda zásah proběhl v rámci pohotovosti či přesčasu. Při dokončení činnosti je pak možnost přidat i podpis zákazníka a technika. Ke každému servisnímu zásahu je možnost pořízení fotodokumentace. K pořízení slouží kamera iPadu.

A konečně poslední samostatnou oblastí je pak práce se skladem, která technikovi nabízí větší flexibilitu při komunikaci se zákazníkem, či při plánování náročnějších servisních zásahů.

 

7 důvodů, proč chtít B2A Servis

A jaké, že jsou hlavní důvody, proč se zajímat o B2A Servis? Předně je to rychlost, se kterou je možné řešit servisní požadavky zákazníků. Dispečink má totiž vše přehledně na jednom místě. Přímo v terénu zase vynikne maximální efektivita využití času technického pracovníka, který maximum času věnuje práci a minimum papírování. Zároveň je zde minimalizace chybovosti při zadávání datdata jsou zadávána totiž ihned na místě, a navíc je možnost vybírat i položky přímo z přednastavených seznamů. Díky tomu získáte přímo z terénu velmi přesná data, která se ihned propisují do vašeho HELIOSu Orange. Právě propojení s ERP systémem v reálném čase je pro techniky v terénu, ale i vaše zákazníky, klíčovou výhodou. A konečně, život servisním technikům usnadňuje vysoce intuitivní uživatelské rozhraní mobilní aplikace i samotného iPadu. Navíc pro samotnou aplikaci >B2A Servis je k dispozici automatická aktualizace na novější verze i servisní podpora v češtině.

Iva Mottlová

Iva Mottlová pracuje ve firmě Asseco solutions a.s. již 15 let a v posledních dvou letech je na pozici Key Account Managera pro integrační řešení systémů HELIOS Orange a HELIOS Green. Stará se o partnerská řešení, která jsou úzce provázaná se systémy HELIOS a tím zákazníkům nabízí řešení specifických potřeb bez nutnosti vybírat a napojovat specializovaná řešení.



Asseco Solutions, a.s.

Asseco Solutions je největším producentem podnikových informačních systémů na českém a slovenském trhu. Softwarové aplikace z jeho produkce jsou distribuovány i na dalších trzích v rámci střední Evropy. Společnost se zabývá nejen vývojem, ale také implementací a podporou specializovaných systémů a již téměř 30 let přináší svým zákazníkům nejmodernější technologie.

Podnikové informační systémy HELIOS z produkce Asseco Solutions plně pokrývají potřeby velkých, středních i malých firem a ostatních ekonomických subjektů v nejrůznějších oblastech působení.

Více na www.helios.eu.


Poslední zprávy z rubriky Okénko pro podnikatele:

25.07.2024  Poznejte svého zákazníka dřív, než vám začne dlužit Pavel Macek (Credit Check)
19.06.2024  Daňově zvýhodněné produkty spoření na důchod od roku 2024 Ing. Tomáš Slavík (SLUTO)
19.06.2024  Kdy a Kde Rezervovat Zimní Dovolenou, aby Vaše Peníze Pracovaly pro Vás? Jitka Weiss (SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.)




Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688