HVB Bank chce více získávat privátní klienty
PRAHA (ČIA) - Novou strategii pro český trh představila dnes Hypo Vereisenbank CZ (HVB Bank), její součástí je především posílení pozice banky na retailovém trhu. Podle mluvčí banky Olgy Přibylové chce HVB Bank zvýšit do konce roku 2003 počet svých privátních klientů o 20 procent na 110 tisíc.
"Chceme toho dosáhnout díky většímu poskytování hypotéčních úvěrů Majordomus a posílením naší pozice v oblasti kreditních karet," řekla dnes ČIA Přibylová. Mezi dalšími aktivity HVB Bank by měly patřit i nabídky možností investování v oblasti depozit a cenných papírů a rozšíření mobilního prodeje. V rámci posilování retailové pozice změnila banka i úpravu své značky, pod níž se prezentuje na trhu. Od poloviny září vystupuje pouze pod názvem HVB Bank, místo dřívějšího HVB. Podle Přibylové tato změna zlepšuje čitelnost loga a navíc posiluje váhu značky.
HVB Bank je čtvrtou největší bankou na českém trhu s bilanční sumou ve výši 3,9 miliardy eur. V ČR provozuje celkem 24 poboček a zaměstnává přes 1100 lidí. Banka má silnou pozici především v obchodu s korporátní klientelou a ve financování komerčních nemovitostí. HVB Bank je stoprocentní dceřinou firmou největší rakouské banky Bank Austria Creditanstalt (BA/CA).
Poslední zprávy z rubriky Úrokové sazby:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři