(Kurzy.cz)
SellerMotor: Hlavním projevem obchodní války je růst cen čínského i US zboží o cca 30%
SW společnost SellerMotor monitoruje vývoj prodejů a cen zboží nabízeného prostřednictvím serveru Amazon.com. Podle jejích zjištění se aktivita čínských ani amerických prodejců v průběhu obchodní pře nijak výrazněji nezměnila. Výraznější změnou ale prošly ceny nabízeného zboží. Průměrná cena pro čínské výrobky se od začátku pře na podzim 2017 až do současnosti zvýšila o 29%. Cena amerického zboží pak dokonce o 35%.
SellerMotor monitoruje aktivitu cca 1 miliónu položek prodávaných na Amazonu rozdělených zhruba na polovinu mezi americké a čínské prodejce.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz