Nova zvýšila letos ceny reklamy na průměru o 12 procent
Skupina Nova v letošním roce zvýšila ceny reklamy v průměru o 12 procent. V loňském roce zdražovala základní ceny průměrně o desetinu, což se projevilo i v celkovém nárůstu reklamních příjmů. Vyplývá to z ceníku společnosti.
Nova primárně cílí na diváckou skupinu mezi 15 a 54 lety. V tomto segmentu vykazuje průměrný podíl na sledovanosti za posledních 20 let přes 42 procent. Programy TV Nova také obsadily 483 míst v TOP 500 nejsledovanějších pořadů v období 1998 až 2018. V širší skupině diváků starších 15 let obsadila skupina Nova loni druhé místo o jeden procentní bod za programy ČT.
Úspěch TV Nova stojí na několika základních pilířích, zahrnujících lokální tvorbu, seriály, zábavu a zpravodajství v kombinaci se silnými digitálními platformami, zejména s online portály Nova Plus a Voyo. Skupina TV Nova má ve svém portfoliu pět volně šířených stanic (Nova, Nova 2, Nova Cinema, Nova Action a Nova Gold), tři prémiové stanice (Nova Sport 1, Nova Sport 2 a Nova International) a stanici Nova +1, která nabízí program nejsledovanějšího českého kanálu TV Nova s posunem jedné hodiny.
Patria.cz je investiční portál společnosti Patria Finance a.s. s real-time daty zaměřený na domácí a zahraniční kapitálové trhy. Poskytujeme online informace a analytickou podporu z oblasti financí, makroekonomiky a investic. Samozřejmostí jsou také aktuální investiční tipy a dlouhodobá investiční doporučení. Akcie, měny, komodity, investice, doporučení - vše přehledně na jednom místě.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?