Německo: 15 000 aut mimo provoz. Důvod? Dieselgate
Dieselgate je dlouhý a smutný příběh, který stále není u konce. O čem je řeč? O povinných dodatečných úpravách vozidel, aby po nezákonných zákrocích v souvislosti s aférou dieselgate, tato více odpovídala zákonným ekologickým normám. Německo, na rozdíl od České republiky, dodatečné úpravy považuje pro majitele dotčených automobilů za povinné. Co to znamená?
Pokud majitel neabsolvuje se svým autem povinnou dodatečnou úpravu, je při povinné technické kontrole vozidlo prohlášeno za neprovozuschopné. Odmítnutí dodatečné úpravy, i po tomto „varování“, pak může vést k vyřazení automobilu z provozu a registru vozidel. Fakt, že nejde jen o zvednutý prst a liché varování, dokládá prostý fakt – 15 000 vozidel již bylo v Německu vyřazeno administrativně z provozu. Jistě, nejde o vysoký počet, vzhledem k celému vozovému parku v Německu, nicméně je to jasný signál.
Asistenční služby pro motoristy, dopravní informace, dálniční kupóny, autoškoly, turistické informace, cestování.
ÚAMK je ryze českým poskytovatelem asistenčních služeb s největší tradicí v poskytování asistenčních služeb v České republice s přímým napojením na mezinárodní sítě prestižních automotoklubů sdružených v sítích FIA (Fédération Internationale de L´Automobile) a ARC Europe, prostřednictvím, kterých zajišťuje kvalitní asistenční služby kdekoliv v Evropě i ve světě.
Více na: www.uamk.cz
Poslední zprávy z rubriky Auto Moto:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři