Díky Priceless Specials vrátili obchodníci lidem již téměř 8 milionů korun
Unikátní věrnostní
platforma společnosti MasterCard slaví první
výročí
Společnost
MasterCard představuje výsledky věrnostního programu Priceless Specials za první
rok působení na trhu. Program byl spuštěn na konci května 2015 v České
republice a na Slovensku jako úplně první svého druhu na světě. Za 12 měsíců
fungování je jeho součástí již více než 900 000 držitelů karet MasterCard a
Maestro, kterým bylo vráceno téměř 8 milionů Kč. Výsledky byly představeny na
tiskové konferenci ve stylu talk show s Leošem Marešem, ambasadorem
programu.
Koncept Priceless
Specials je jedinečný v tom, že po jednoduché registraci umožňuje získávat
slevy, respektive odměny formou cash back za platby kartou MasterCard a Maestro
u vybraných obchodníků. V současné době je partnery programu 87
obchodníků, v České republice mezi ty největší patří například MOL Česká
republika, Orsay, Pet center, Exim Tours, Pompo, Alpine Pro, Benu lékárny a
Cinema City. Na Slovensku je to například Kartago Tours, Orsay, Pet Center, Datart,
Tempo Kondela nebo Schneider Lékárny.
Úspěchy programu
dokazují i čísla:
· Počet participujících držitelů karet: cca
900 000
· Objem transakcí realizovaných
v programu: 338 708 522 Kč
- Nejvyšší jednorázová odměna
v rámci programu: 4 271,85 Kč
Všechny svoje klienty
mající kartu MasterCard či Maestro do programu přihlásili tito vydavatelé
platebních karet: Fio banka Česká a Slovenská republika, BNP Paribas Česká
republika (Cetelem), mBank Česká a Slovenská republika, Expensa a Cofidis. Část
svého karetního portfolia do programu přihlásila VÚB Banka (kreditní karty) a
Moneta Money Bank (Gratis karta).
Součástí programu je i
možnost si nechat splnit svůj sen nebo potěšit někoho blízkého neobyčejným zážitkem.
Při registraci do programu vyplní držitel platební karty své přání a MasterCard
vybírá každý měsíc jedno menší a každé čtvrtletí jedno větší přání, které
splní. Povedlo se například zajistit tandemový skok padákem, projížďku Ferrari
nebo rybářský výlet do zahraničí.
„Lidé
si přejí opravdu nejrůznější věci. Máme ovšem velkou radost z toho, že je
velká část přání pro někoho dalšího. Manželka chce odměnit manžela, děti rodiče…,“ řekla Martina Piskorová, marketingová ředitelka MasterCard, „nad rámec těchto pravidelných přání připravujeme
i speciální krátkodobé kampaně, v nichž si mohou lidé rovněž splnit svůj
sen.“ Proběhla například soutěž o dovolenou za sto tisíc korun, vouchery na
nákup potřeb pro zvířecí mazlíčky, víkendový pobyt v Londýně se stylistkou,
nákupy a gurmánskou večeří nebo o zájezd na legendární Světový pohár
v alpském lyžování v rakouském Kitzbühelu. Nedávno skončila soutěž o
rodinný víkend v Disneylandu, o procházku po červeném koberci na filmovém
festivalu v Cannes či účast na finále Ligy mistrů v Miláně.
„Do
Cannes jsme se moc těšili, byl to můj dárek pro přítelkyni k výročí, takže
jsem rád, že jsme vyhráli. Jen nevím, zda se mi tento jedinečný moment povede
ještě někdy překonat,“
říká s úsměvem Lukáš Frydecký, výherce
soutěže. „Měl jsem možnost navštívit
Cannes díky MasterCard Priceless Specials již podruhé a bylo to opět báječné.
Člověk má zážitek na celý život, dostane se totiž do míst, která jsou vyhrazena
pouze hollywoodským celebritám,“ dodává Leoš Mareš, „je mi ctí, že
jsem mohl být u předání téměř všech výher, je to vždy okamžik plný pozitivních
emocí a já mám skvělý pocit, že jsem toho součástí.“
Do budoucna má
MasterCard v plánu navyšovat počet obchodníků zapojených do programu tak,
aby se nadále rozšiřovala nabídka pro uživatele programu. V průběhu roku již
došlo k několika změnám, zjednodušil se například registrační proces nebo
webové rozhraní. Uživatelský komfort programu bude samozřejmě jednou
z klíčových priorit i v letošním roce.
„Uvést
program Priceless Specials na trh bylo velmi náročné. Podařilo se, nicméně naše
práce tím rozhodně nekončí. Pokračujeme v technologickém rozvoji platformy
programu a také v získávání dalších obchodníků, kteří budou relevantní nejen
pro velká města, ale také pro menší města a obce v regionech,“ dodal Josef Machala, Loyalty
& Acceptance Manager, MasterCard.
![Logo MasterCard](https://i.fin.cz/news/foto/loga/logo_mastercard.png)
Více informací na: www.mastercard.com
Zprávy o koruně
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Koruna, Švédská koruna SEK, kurzy měn
- Koruna, Norská koruna NOK, kurzy měn
- Nemocenská 2024 - kalkulačka: lidé s příjmy nad 41.000 Kč si na nemocenské letos mírně polepší.
- Stravenky a mzda 2020 - Jsou pro vás stravenky výhodnější než zvýšení mzdy?
- Kurz Eura, Euro EUR, aktuální kurzy koruny a měn
- Zprávy Kurzy.cz - ekonomika, akcie, koruna, euro, dolar, zprávy ze světa.
- USD, americký dolar - převod měn na CZK, českou korunu
- UAH, ukrajinská hřivna - převod měn na CZK, českou korunu
- THB, thajský baht - převod měn na CZK, českou korunu
- GBP, britská libra - převod měn na CZK, českou korunu
- AED, SAE dirham - převod měn na CZK, českou korunu
- HUF, maďarský forint - převod měn na CZK, českou korunu
Prezentace
12.02.2025 iPhone 16 Pro za 699 Kč! Nová služba nemá v…
29.01.2025 Xiaomi má nový bestseller. Je extrémně nadupaný a
28.01.2025 České firmy stále častěji místo banky…
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ambiciózní plány Volva: Pomohou autonomní nákladní vozy americké nákladní dopravě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Zlatý býk je k nezastavení: Zlato překonalo hranici 2 900 USD
Štěpán Křeček, BHS
Cestovní ruch je na vzestupu. Rok 2024 výrazně překonal předpandemický rok 2019
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v únoru snižuje úrokové sazby, ale s jejich dalším poklesem bude velmi opatrná
Charu Chanana, Saxo Bank
Scénář obchodní války 2.0: Co to znamená pro vaše portfolio?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Iva Grácová, Bezvafinance
Dětská platební karta? Na tuhle chybu rodiče nejčastěji doplácejí
Marek Pokorný, Portu
Investování se stává běžnou součástí života. Zájem Čechů o něj roste
Jaroslav Rada, Česká síť
Pavla Berdár, Delta Green
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Jáchym Knedlhans, Direct Family
V roce 2025 přichází spousta změn na silnicích - rostou ceny známek, začnou chodit pokuty
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Miren Memiševič, Skupina Klik.cz