MasterCard plní zákazníkům jejich tajné sny
Každý z nás má nějaké tajné přání, které mu
nikdo doposud nemohl splnit. S představením jedinečného věrnostního programu
MasterCard Priceless Specials se na českém a slovenském trhu objevila unikátní
příležitost proměnit své sny ve skutečnost. Ačkoliv je nabídka věrnostních
programů na trhu široká a každý obchodník se snaží zpříjemnit zákazníkovi
prožitek z nakupování formou různých bonusů a slev, společnost MasterCard chce
proměnit placení za zboží a služby v něco skutečně neobyčejného. Nabízí
tak kromě běžných výhod i šanci vyhrát splnění tajného snu. Jedinou podmínkou
je zaregistrovat se do programu Priceless Specials na webu www.specials.cz, a
při vyplňování registrace napsat svoje přání do formuláře. MasterCard poté
každý měsíc někomu jeden sen splní.
Jedinečnost programu se opírá zejména o nehmotná
přání, tedy zážitky, které jsou k nezaplacení a které vám nikdo nevezme.
Chcete se setkat se známým sportovcem a sledovat napínavý souboj na hřišti nebo
kurtu? Rádi byste povečeřeli v krásné restauraci s oblíbenou
celebritou? S programem Priceless Specials máte toto možnost zažít. Díky
globálním partnerstvím například s filmovým festivalem v Cannes, UEFA
SuperCup, Mistrovstvím světa v rugby 2015, The Walt Disney company, tenisovým
turnajem Roland Garros nebo Cirque du Soleil se podíváte na místa, kam se často
nedostane ani smetánka. V rámci rodinné dovolené vyrazte s dětmi na výlet např.
do Disneylandu. Automobiloví nadšenci zase uvítají příležitost projet se v luxusních
sportovních vozech, dámy se mohou nechat hýčkat, zkrátka, ať už jde o přání jen
pro vás, nebo celou rodinu, fantazii se meze nekladou.
Radost ze splněného snu se ještě více znásobí,
pokud svým přáním uděláte radost i někomu dalšímu, například nejbližší rodině. Své
o tom ví i maminka Leoše Mareše, která letos ke Dni matek dostala díky programu
Priceless Specials od svého syna výlet na festival do Cannes. Mareš sám
přiznal, že mu MasterCard tímto splnil jeho sen, protože do zákulisí filmového festivalu
by se ani jemu, mediálně známé tváři, zřejmě nepodařilo dostat. Společně s maminkou se prošli po
červeném koberci po boku hollywoodských hvězd, na tento zážitek nikdy
nezapomenou.
Martina Piskorová, marketingová ředitelka
MasterCard
Více informací na: www.mastercard.com
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři