Zuno seká úroky u nevýhodných půjček
Ve spotu opět hrají čtyři postavy představující tvůrce reklamní kampaně snažící se vymyslet nápad, aby zaujali pozornost diváka. Stejně jako mnohdy v realitě, docházejí jen k novým a novým klišé, tentokrát s karatistou sekajícím sazby. Nakonec dojdou vždy k tomu, že říkat věci na rovinu je nejlepší. Na závěr proto zazní nejnižší úrok poskytovaný v Zuno.
Na reklamní spot se podívejte ZDE
Kampaň běží celý červen. K vidění bude 25sekundový spot na TV Nova, Óčku, TV Prima a TV Barrandov, podpořen bude bannery, PPC a Facebookem.
Kampaň vytvořil interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder.
Stop klišé, říkáme to na rovinu
„Když nabízíte něco lepšího než ostatní, okolí se o tom nějak dozví. Pokud ale komunikujete úrokovou sazbu, je to trochu složitější. Nejčastěji v reklamách vídáme motivy smějících se rodin a bohatých krasavců v krásných autech. My ale nechtěli další klišé a trochu jsme si také udělali legraci ze sebe samých. Prostě jen říkáme fér a na rovinu to, jakou vám dáme sazbu,“ komentuje novou kampaň marketingová expertka Zuno Zuzana Nemčeková.
Zuno pro refinancování nabízí tři stabilní úrokové sazby podle výše starého úvěru. Klienti proto dopředu vědí, s jakým úrokem můžou počítat.
Úroková sazba v Zuno začíná na 6,9 % ročně. Pokud má starý úvěr sazbu do 11,49 %, Zuno nabídne úrok 6,9 %. Pokud je v rozmezí od 11,5 % do 16,49 % ročně, klient dostane úrok 9,9 % ročně. Pokud je starý úrok nad 16,5 %, v Zuno bude 14,9 % ročně.
Nejnižší úrok poskytovaný pro REFINANCOVÁNÍ je 6,90 % ročně. Nabídka platí při schválení REFINANCOVÁNÍ. Reprezentativní příklad: Výška PŮJČKY 37 800 Kč, poplatek za poskytnutí 0 Kč, období splácení 12 měsíců, výška měsíční splátky 3 321 Kč, fixní úroková sazba 9,90 % ročně, celková splatná částka 39 858 Kč, RPSN 10,36 % ročně. Pro požádání o PŮJČKU je nutné mít účet v ZUNO.
Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Jako jediná banka v Česku ani na Slovensku nedisponuje žádnými fyzickými pobočkami, funguje pouze online. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 200 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka a refinancování, kreditní karta nebo kontokorent). Nekonveční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life. Další informace o českém zastoupení Zuno Bank AG naleznete na zuno.cz nebo .
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory