Světový marketing a reklama na PIAF
Změnili jsme se. Místo dopisů posíláme e-maily, místo rodinných alb si prohlížíme tablety, místo novin čteme portály. Místo vysedávání po hospodách vysedáváme u facebooku a místo běhání po obchodech nakupujeme v e-shopech. Co udělala digitální revoluce s námi – také o tom bude konference o marketingu a komunikaci PIAF. Během dvou dnů můžete nahlédnout do budoucnosti se společností Google a Facebook, naučit se skloubit tradiční marketing s digitálním, dozvědět se, jak funguje obchodní model, v němž do reklamy nedáte ani korunu, pokud nevyděláte. Uvidíte nejlepší přístupy k reklamě v místě prodeje v Evropě i v ČR a dozvíte se, co jsou to vyhořelé značky.
Poslední zprávy z rubriky Podnikání:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko nemovitosti
Jan Dvořák, Salutem Fund
?
Okénko pro podnikatele
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.