Unilever prodal část svých severoamerických aktiv japonské Mizkan Group
Nadnárodní společnost Unilever prodala japonské společnosti Mizkan Group výrobu omáček do těstovin značek Ragú a Bertolli. Japonci za továrny v Owensboro v Kentucky, kde se omáčky vyrábí, a ve Stocktonu v Kalifornii, kde se zpracovávají rajčata, zaplatí v hotovosti 2,2 miliardy amerických dolarů.
Prodej značek Ragú a Bertolli je součástí strategie managementu Unileveru, který chce dokončit restrukturalizaci svého portfolia aktivit v Severní America a také se chce zaměřit na produkty přinášející vyšší marže. V této souvislosti již Unilever loni prodal značku burákového másla Skippy a výrobce dresingů do salátů značky Wish-Bone.
Společnost naopak mimo jiné nakupuje firmy a značky v oblasti péče o tělo.
Na burze v Londýně dnes akcie Unileveru mírně ztrácejí, když se obchodují okolo 2676 pencí za akcii, mínus zhruba 0,7 % oproti včerejší zavírací ceně.
FINAPRA Capital a.s., introducing broker dánské Saxo Bank
Více informací na: www.finapracapital.cz
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz