Týden.cz: Fortuna za losy utržila 60 milionů korun, od příštího roku chystá nové
PRAHA (MEDIAFAX) - Společnost Fortuna za stírací losy v hodnotách 20, 30 a 50 korun, které uvedla na trh v polovině května letošního roku, utržila 60 milionů korun. V pátek o tom informoval server Týden.cz.
Pilotní emise 1,5 milionu kusů už je vyprodána a z dotisknuté druhé emise, kterou společnost začala rozvážet na své pobočky, zmizelo už zhruba dalších půl milionu losů.
"Celkově už se pohybujeme okolo dvou milionů prodaných losů," prozradil on-line deníku Týden.cz generální ředitel Fortuna Entertainment Group Jiří Bunda s tím, že průměrná cena prodaného losu je "něco přes 30 korun". Fortuna tak dosud za losy utržila přes 60 milionů korun. Podle Bundy společnost z utržené sumy vyplatila zpět na výhrách zhruba 30 milionů korun.
V současné době Fortuna rozváží na své kamenné pobočky dotisky svých losů. "Jde o dotisk původních emisí v objemu třikrát milion kusů a ty chceme vyprodat do konce roku," uvedl Bunda s tím, že tato druhá emise má stejný design i logiku jako losy vydané v polovině května.
Od Nového roku chystá Fortuna k prodeji kompletně nové losy, jak server informoval. "Budou to tři až čtyři losy, ceny a design ladíme. Naši strategii kromě designu výrazně měnit nebudeme," ujistil Bunda a dodal, že v průběhu příštího roku Fortuna bude počet prodávaných losů ještě průběžně rozšiřovat.
Libor Popela, popela@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz