Nova a Prima: Zrušte reklamu v ČT
Šéf Novy Jan Andruško uvedl možnost participace na financování Státního fondu na podporu a rozvoj české kinematografie, který má ještě do listopadu jisté příjmy z části výnosu za vysílání reklamy v ČT. K jeho návrhu se na semináři k senátní novele o zachování reklamy ve veřejnoprávní televizi i po dokončení digitalizace připojil i šéf Primy Marek Singer.
Prezident Asociace českých reklamních agentur Pavel Brabec naopak doporučuje zachování reklamy v ČT. V případě odchodu veřejnoprávní televize z reklamního trhu by prý hrozila jeho deformace a ovládnutí dvěma největšími komerčními televizemi. Obává se také deformace cen za reklamu.
Generální ředitel České televize Jiří Janeček řekl, že ČT prostředky z reklamy prakticky nevyužívá a funguje jen jako "prodejní pult". Podotkl také, že bez reklamy by ČT vzhledem ke smlouvám nemohla vysílat řadu kulturních a sportovních akcí.
„České kultuře by prospělo, kdyby reklama v ČT na přechodnou dobu dvou let zůstala, tedy i po přechodu na digitální vysílání," řekl ve svém příspěvku na semináři ve sněmovně ministr kultury Jiří Besser.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?