Seznam už "nehledá, co nezná"
Největší český portál jde v novém roce do razantní změny komunikace. Od 12. ledna se představí s novou kampaní, které bude dominovat televizní spot na hlavních TV stanicích.
"Cílem kampaně bude prohloubit vztah se stávajícími uživateli a poukázat na rozsah služeb Seznamu," vysvětlila mluvčí portálu Veronika Rozumková.
Součástí nové komunikace bude i změna hlavního firemního sloganu. "Změna, která nastává poprvé v historii Seznamu.cz, spočívá v nahrazení slova ,neznám´ za slovo ,hledám´," konstatuje Rozumková.
Registrace nového sloganu „Najdu tam, co hledám“ proběhla podle mluvčí už na jaře roku 2010.
Podle generálního ředitele Seznamu Pavla Zimy je změna logická a původní heslo z minulého tisíciletí už v podstatě zastaralo.
„Internet byl tehdy neznámým prostředím a tomu také odpovídal slogan Seznam, najdu tam, co neznám. Nyní už je ale internet pro většinu lidí něčím, bez čeho by se neobešli. Stal se pro nás zdrojem všeho, co zrovna hledáme. Změna sloganu je proto jen reakce na internet současné doby," konstatoval Pavel Zima.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři