Vojtěchovská z M&M přešla do PHD
„Jejím hlavním cílem je restrukturalizace a správa obsahu informačního serveru o médiích Mediaguru.cz,“ uvedl Ondřej Pavelek z PR agentury Pleon-Impact, která PHD zastupuje. V rámci agentury se bude také zabývat oblastí interní i externí komunikace.
Köppl šéfuje B2B
Martina Vojtěchovská posledních devět let (2001-2010) pracovala v odborném týdeníku Marketing & Media, a to na pozicích vedoucí rubriky Média a později zástupkyně šéfredaktora. "Nový zástupce zatím za Martinu jmenován nebyl," řekl Strategii šéfredaktor týdeníku Daniel Köppl. "Novou sílu ale máme, zda budeme jmenovat i nového zástupce šéfredaktora, zatím není jasné. Bude to závislé na dalších organizačních změnách ve vydavatelství," dodal šéf týdeníku.
Jednou z prvních změn v organizační struktuře ve vydavatelství Economia se týká právě Daniela Köppla, ten se stal od ledna ředitelem B2B titulů. "Na pozici šéfredaktora M&M ale dál zůstávám," doplnil Köppl.
Martina Vojtěchovská, která odborný týdeník opustila na konci roku, začínala v médiích jako redaktorka a analytička České informační agentury, kde působila v letech 1997-2001. Absolvovala mediální studia na Fakultě sociálních věd UK a v současnosti působí také jako vyučující na Metropolitní univerzitě Praha (MUP).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz