Svatební veletrh jde do nákupního centra
Pořadatelé Svatebního dne Brno 2011 oznámili, že sedmý ročník akce se koncem ledna přesune z brněnského výstaviště do prostor nákupního a zábavního centra Olympia Brno.
„Důvodem nejsou finance,“ řekla Strategii Maria Halahijová z pořádající firmy Magique Moment, „chtěli jsme změnit prostředí a Olympii považujeme za atraktivnější pro mladou generaci.“
Halahijová očekává, že změna přinese větší návštěvnost akce. Pro Olympii Brno je konání svatebního veletrhu další z eventů, které svým návštěvníkům nabízí. „Obchodní centra už nejsou jen místem pro nákupy, návštěvníci chodí i za zábavou,“ řekla PR manažerka Olympie Monika Findoráková a dodala, že nejúspěšnější jsou fashion nebo sportovní akce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři