Turistiku v ČR podpoří kampaň na webu
"Pozitivní vnímání kampaně nás přesvědčilo o užitečnosti jejího pokračování v roce 2011. Od dubna do června proto plánujeme další propagaci pod sloganem Dovolená v Česku - to letí!," uvedl ředitel CzechTourismu Rostislav Vondruška. Náklady budou příští rok zhruba 20 milionů korun.
První díl kampaně, která je v oblasti domácí turistiky podle nákladů dosud největší, spustil CzechTourism letos v květnu. Se zvukovými a obrazovými spoty se mohli lidé setkávat až do října především v rozhlase a televizi. Akce letos stála 30 milionů korun, z toho 85 procent přispěla Evropská unie.
Rozhodnutí o pokračování kampaně učinil CzechTourism mimo jiné na základě šetření, podle kterého si lidé reklamu na domácí turistické atrakce dobře zapamatovali a vzali jako inspiraci pro cesty po českých zemích. Reklama má mimo jiné pomoci mikroregionům, pro jejichž obyvatele je cestovní ruch téměř jediným zdrojem obživy.
Agentura přišla s projektem v době, kdy Češi výrazně omezují cestování. Podle aktuálních údajů Českého statistického úřadu klesl v pololetí počet dovolených meziročně o 7,4 procenta na 3,2 milionu. Počet domácích dovolených klesl o 100.000 na 1,8 milionu, ještě rychleji ale klesl počet dovolených v zahraničí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz