Skřivánek si vybral reklamku
Výběrové řízení na poskytovatele reklamních služeb v oblasti ATL, BTL a online vypsala jazyková agentura již na konci léta, protože, jak uvedla Alice Habartová, marketingová ředitelka společnosti, chtěla agenturám poskytnout dostatek prostoru pro přípravu nabídek. Nakonec se firma Skřivánek rozhodovala mezi čtyřmi agenturami – Mark BBDO, Loosers, ThamesDown a Dorland. Ve dvoukolovém řízení nakonec zvítězila agentura Loosers, která připravila zcela nový dlouhodobý koncept komunikace, propojující všechny marketingové linie. Společnost Skřivánek začne tuto strategii používat od ledna příštího roku pro celou globální síť všech 50 poboček ve 14 zemích.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři