Internetová kampaň vydělala 140 milionů
Informovala o tom státní agentura CzechTourism (CzT), která kampaň připravila. Kampaň za deset milionů korun se uskutečnila na hotelových stránkách Expedia.com a Lastminute.com, cestovatelském recenzním webu TripAdvisor a vyhledávači Google.
Podle ředitele CzT Rostislava Vondrušky se reklama osvědčila. "Nechceme to nadále dělat ad hoc, ale budeme v projektu pokračovat i v dalších letech," řekl.
Přes uvedené rezervační portály si během kampaně zarezervovalo v Praze nocleh 50.000 turistů. Ti podle CzT za nákupy a restaurační služby utratili nejméně 138 milionů korun.
Bannery propagovaly Prahu v sedmi zemích - Spojených státech, Velké Británii, Německu, Francii, Itálii, Španělsku a Indii. "Cílem bylo propagovat Prahu jako atraktivní destinaci v zahraničí a zvýšit poptávku po zdejším ubytování," dodal Vondruška. Podobná kampaň se uskutečnila loni. Letošními partnery CzechTourismu byly Asociace hotelů a restaurací, 56 pražských hotelů, Letiště Praha a Americká obchodní komora.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada