Češi nejsou líní
Středem kampaně je webová stránka proaktivnicesi.cz. Návštěvník tu najde videa s komentovanými "závody v lenosti". Reprezentanti mezi sebou soutěží například v předstírání práce, ležení nebo dívání se do zdi. Zatímco videa mají uživatele spíš pobavit, online průzkum je má přesvědčit, že oni sami líní nejsou. Pokud ho vyplní, měli by zjistit, že jsou více či méně hodně aktivní.
„Kampaň vychází z faktu, že mladí lidé často podceňují rizika a krytí se proti nim. Cílem kampaně je ukázat, že Češi jsou aktivním národem, a tudíž by se měli lépe starat o zajištění v případě nepříjemných situací," říká Petr Buchta, marketingový manažer ING.
K účasti v "Průzkumu lenosti" ING motivuje poukazy na služby a zboží obchodních partnerů, tématicky z oblasti cestování a outdooru. Aby se ovšem svůj "výsledek" dozvěděli, musejí respondenti zadat telefonní číslo. Na samotnou kampaň na webu upozorňují bannery, videa na YouTube a komunikace na Facebooku. Kampaň vznikla ve spolupráci agentur Young and Rubicam a Wunderman. Obě agentury spolupracují s ING dlouhodobě a obě byly vybrány na základě tendru.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři